ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Luminița Goia Project Manager @ Cognizant Softvision
Managing cu soft skills sau drumul către leadership

Casa în care locuim, mașina pe care o conducem, site-ul pe care facem shopping - toate sunt produse rezultate în urma unui proiect. Indiferent de natura lor și utilitate, toți ne dorim produse de calitate, durabile, sigure, care să ne îndeplinească dorințe pe care nu le-am crezut realizabile și, dacă se poate, să respecte un buget prestabilit. Sună cunoscut?


Sorin Sfîrlogea Senior trainer și Agile coach @ Colors in Projects
8 Perspective de evaluare a echipelor agile

În manualele de limba română exista cândva o lecție despre fabula lui Alecu Donici cu racul, broasca și o știu că. Cele trei vietăți se străduiau fără succes să tragă în apă un sac cu grâu de pe mal, acționând dezordonat, fiecare după propriile reguli și abilități, iar morala evidentă era că “așa-i și la omenire când în obște nu-i unire”. Într-o cheie mult mai prozaică, îmi amintesc acest exemplu simplu de fiecare dată când vorbesc despre nevoia de aliniere în munca de zi cu zi, despre cât de important este să găsim o complementaritate a acțiunilor noastre care să diminueze eforturile și să accelereze atingerea rezultatelor dorite. Companiile au această imperioasă nevoie de aliniere și de cele mai multe ori o exprimă prin intermediul proiectelor sau proceselor în jurul cărora grupează echipe.

Reclame


Terezia Neagu Product Owner @ Betfair Romania Development
Cum să construim un produs bun

Un produs bun răspunde nevoilor clienților deoarece găsește soluții la problemele lor menținându-i pe aceștia din urmă mulțumiți. Unele din întrebările asociate acestei provocări ar fi:

  • Cum putem valida produsul nostru, astfel încât acesta să răspundă cu adevărat nevoilor clienților, astfel încât să putem identifica pasul următor sau cea mai bună investiție în produs?

  • Cum ne putem valida alegerile noastre?


Simona Bonghez Managing Partner @ Colors in Projects
Transformarea Agile: Expresor sau Barista?

Nu, nu e un articol despre cafea. Mi-am propus să spulber niște mituri legate de implementarea practicilor agile și am găsit comparația aceasta căreia nu i-am putut rezista: expresor versus barista. Comparația e relevantă pentru cei care văd lumea în alb și negru: adică ori ai îmbrățișat în totalitate gândirea Agile și atunci da, faci și ești într-adevăr Agile; ori, dacă aplici doar unele dintre concepte, atunci nu ești un adevărat „agilist”, ba chiar – am citit recent - intri în categoria „fake agile”. Din fericire, din ce în ce mai mulți dintre noi acceptăm că există în toate un echilibru, nu putem trăi doar la capetele scalei și că, între extreme, este o întreagă gamă de oportunități.


Adi Popa Managing Partner @ SPOR
Drumul spre asumarea conștientă a responsabilității duce la profit

În ultimii trei ani, am întrebat de zeci de ori participanții la diverse programe de training în organizații, workshop-uri sau prezentări dacă și-au asumat vreodată responsabilitatea. Și răspunsul a fost de fiecare dată oferit extrem de rapid: “DA”. În schimb, la următoarea întrebare: “Ce ați făcut în mod concret pentru a vă asuma conștient responsabilitatea?”, răspunsul nu a mai venit nici la fel de rapid și nici la fel de clar.


Andreea Bușecan Co-Founder & HR Business Partner @ Back to Basics
Dezvoltarea angajaților cu buget de pandemie

Toate firmele își doresc echipe și angajați extraordinari, care să lucreze la un nivel maxim de eficiență, să reacționeze pozitiv și instant la orice nouă cerință, să ia inițiativă în fața lucrurilor care nu merg conform planului, să fie dispuși să facă un extra efort când e necesar, chiar și fără să li se ceară; să își ajute colegii proactiv și necondiționat, de dragul rezultatelor de echipă și care, nu în ultimul rând, să investească timp în dezvoltarea lor profesională. Iar lista aceasta, probabil, poate continua.


Monica Chiș Freelancer IT Software Consultant și Trainer

Doru Șupeală Managing Partner @ SPOR
@
Companiile IT și pandemia: 12 întrebări pentru prezent și viitor

În ultima perioadă s-a vorbit destul de mult despre modul în care au fost afectate (sau nu!) companiile IT după această criză generată de pandemia de COVID-19. În acest context, credem că este important să se analizeze cauzele care au dus la apariţia unora dintre problemele cele mai mari. Ne vom referi doar la companiile IT și vom avea în vedere mai ales companiile din Cluj. Am formulat 12 întrebări care pot ajuta orice manager sau profesionist din domeniu să înțeleagă mai bine prezentul și să își construiască mai sănătos viitorul.


Diana Țelman Sales Support @ Azimut Happy Employees
Cum să organizăm ședințe virtuale eficiente?

Până acum câteva luni, organizațiile foloseau ședințele virtuale în locul celor face-to-face deoarece erau potrivite pentru echipele care își desfășurau activitatea din locuri diferite. În momentul de față, pentru majoritatea companiilor, nu mai este doar o variantă prin care să aibă loc ședințele, ci este o necesitate. Ședințele virtuale au nevoie de o abordare diferită de ședințele obișnuite în cadrul cărora angajații se aflau în același loc. În acest sens, avem câteva recomandări pentru a ne asigura că vom organiza ședințe virtuale productive și eficiente.


Vlad But Managing partner @ AZIMUT Happy Employees & updateED
LMS (Learning Management Systems) - o evoluție necesară

În anul 2000 a început revoluția tehnologică a device-urilor mobile, iar în acel moment Generația Y (a celor născuți între anii 1977-1994) a adoptat aceste tehnologii integrându-le în viața lor cu multă ușurință. Explicația științifică este însă una mai simplă: creierul nostru este organul care consumă cea mai mare cantitate de energie (aproximativ 20%, inima consumă doar 5-7%) din totalul de energie disponibilă în corpul uman.


Iulia Cioca HR &Management @ ScienceForWork

Davide Trimarchi Head of Product & Design @123FormBuilder
@
Între micromanaging și implicare: rolul top managementului în dezvoltarea de produse

Dezvoltarea de produse necesită multe ingrediente – creativitate pentru a găsi ideea, abilități tehnice pentru a aduce produsul la viață – dar are top managementul un loc în această rețetă? Mulți experți ar spune că acesta nu trebuie să se regăsească în această rețetă. Suntem de acord cu afirmația că micromanagingul nu ajută la nimic, însă credem cu tărie că e util ca top managementul să se implice în dezvoltarea de produse în companiile lor. Și nu suntem singuri: aplicând perspectiva managementului bazat pe dovezi, am studiat cercetarea științifică pe această temă, în paralel cu experiența în prima persoană trăită într-o companie tech românească. Acum, vă putem prezenta ce înseamnă implicarea top managementului, cu bune și cu rele: când este util, cum trebuie implementat pentru a obține beneficii și cum arată în practică.

Conferință

VIDEO: NUMĂRULUI 99

Sponsori

  • comply advantage
  • ntt data
  • Betfair
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • MetroSystems
  • BoatyardX
  • Colors in projects

« Articole mai vechi