ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Nora Dobre People Manager @ Zenitech
Agile HR: Deliver Value in a Changing World of Work - de Natal Dank, Riina Hellström

HR ar trebui să fie facilitatorul succesului, nu cel ce dictează cele mai bune practici. Kate Rand, Group Employee Experience & Inclusion Director Metoda agilă plasează clientul în centrul a tot ceea ce facem, iar munca noastră devine definită de valoarea pe care o livrăm clientului. Această definiție a valorii devine, de asemenea, principalul mod în care ne concentrăm munca pe cel mai important lucru pe care trebuie să-l livrăm la un moment dat. Într-o formă de organizare agilă de HR ne propunem să dăm această valoare clientului nostru treptat, felie cu felie, validând pe măsură ce trecem printr-o abordare de testare și învățare.


Terezia Neagu Product Manager
Cum să treci la interviul de product manager!

Căutarea unui loc de muncă poate fi un proces îndelungat și epuizant, dar care în cele din urmă poate deveni plin de satisfacții dacă știm cum să abordăm aceste interviuri pentru a obține „jobul perfect”. Mai exact, managerul de produs reprezintă o poziție foarte populară datorită cererii sale ridicate în afaceri, dar și a salariului – un manager de produs poate fi foarte bine plătit datorită abilităților și a profilului unic pe care trebuie să le aibă, cum ar fi know-how tehnic, creativitate și leadership.

Reclame


Alexandra Chinciușan Digital Content Specialist @ Azimut & updateED
Gestionarea timpul în telemuncă

Chiar dacă lucrurile în viața de zi cu zi și în carierele noastre se întorc încet-încet la normalitatea de dinaintea pandemiei, multe companii consideră că angajații lor sunt mai productivi atunci când lucrează de acasă, deoarece își pot gestiona timpul mai eficient. O bună gestionare a timpului înseamnă capacitatea de a stabili priorități, de a jongla eficient cu diferite sarcini și de a fi un team player. Este vorba despre a ști cum să folosești timpul pentru a obține maximum de la el și de la echipa ta.


Geanina Tămaș Online Marketing Specialist @ Azimut
Dezvoltarea unui digital mindset al angajaților

Acumularea unor noi competențe și aptitudini tehnologice sunt esențiale pentru muncă îndreptată spre sisteme tot mai digitalizate. Dar nu este suficient. Angajații trebuie să fie motivați să-și folosească abilitățile pentru a crea noi metode de muncă din ce în ce mai eficientizate. Au nevoie de un set de valori și atitudini - mindset - îndreptat spre digitalizare. Psihologii descriu mentalitatea drept un mod particular de percepere a lumii, care , implicit, influențează modul în care acționăm în lume. O mentalitate digitală este un set de atitudini și comportamente care permit oamenilor și organizațiilor să perceapă cum datele, algoritmii și IA deschid noi posibilități într-o lume din ce în ce mai dominată de tehnologii inteligente și de utilizarea intensivă a datelor.


Andreea Zdrobau Middle Business Analyst @ PitechPlus

Floris Cosmin Pop Senior Business Analyst @ PitechPlus
@
The scent of the rose - adaptarea rolului de BA în contextul rescrierii unui sistem complex

Agilitatea nu mai este doar un substantiv comun, ci a devenit un framework, un cadru de lucru și chiar un mod de a fi, în contextul dezvoltării proiectelor de anvergură. Aceasta este o realitate întâlnită în aproape toate domeniile, de aceea nu mai surprinde pe nimeni că este prezentă și în cazul proiectelor informatice.


Geanina Tămaș Online Marketing Specialist @ Azimut
Importanța colaborării în cadrul echipei

Succesul oricărei organizații depinde de fiecare angajat în parte și de cât de bine aceștia colaborează între ei. Colaborarea este elementul fundamental al muncii în echipă, fiind esențială pentru a duce la îndeplinire proiectele și a duce echipa către un nivel superior al operativității sale. Dacă echipele mici pot colabora cu mai mult succes și mai puțină intervenție, cele mai mari au nevoie de o platformă eficientă dar și de contextul potrivit pentru o colaborare care să le permită să comunice în timp real, succint și la subiect.


Laszlo Balogh Business Analyst @ PitechPlus
Storming, Norming și (Performing) Analistul de business (BA)

În ziua de astăzi, software development a devenit un termen foarte uzitat. Dar câți dintre noi ne-am întrebat cum ajunge un software pe calculatorul nostru? Nu există un răspuns simplu la această întrebare, în schimb putem să privim în detaliu modul în care interacționează de regulă un grup de oameni, cum se înțeleg la fiecare pas al procesului și, nu în ultimul rând, să descoperim ce importanță are rolul de Business Analyst în cadrul echipei de software development.


Bianca Ciurea Customer Experience Specialist @ Azimut & updateED
Rolul inteligenței emoționale la locul de muncă

În ziua de azi, ne bazăm deja foarte mult pe tehnologie în sarcinile noastre de zi cu zi, deoarece automatizarea și platformele digitale sporesc eficiența, permițându-ne în același timp să fim mai creativi și mai inovatori. Cu toate acestea, accentul nu ar trebui să fie pus pe menținerea dominației noastre asupra tehnologiei, ci pe modul în care o putem folosi pentru a ne îmbunătăți propriile seturi unice de abilități și talente în aceste vremuri incerte.


Vasile Tomoiagă Project Manager @ Evozon
Estimarea vitezei sprinturilor în SCRUM

Doresc să prezint o metodă simplă de a calcula capacitatea de lucru a unei echipe în cadrul unui sprint și velocitatea proiectului pentru sprintul următor, în condițiile în care deja există un backlog cu sarcini de lucru (work items), toate estimate în story points. Am inclus un spreadsheet template (fișă de calcul șablon) ce se poate consulta sau folosi ca sursă de inspirație.

Conferință

VIDEO: NUMĂRULUI 122

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • metro.digital
  • AboutYou
  • Colors in projects

VIDEO: EXTRA

« Articole mai vechi