ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1

Ioana Deac Software Architect @ P3 Romania

Mihai Traistaru Software Architect @ P3 Romania
@
Rețeta unui HMI impecabil bazat pe AAOS

Pe măsură ce tehnologia avansează, așteptările utilizatorilor de vehicule moderne s-au schimbat dramatic. Nu mai este suficient ca un sistem de infotainment auto să ofere doar funcționalități de bază. În zilele noastre, interfețele HMI (Human-Machine Interface) trebuie să fie intuitive, rapide și să ofere o experiență de utilizare fluidă. Acesta este contextul în care Android Automotive OS (AAOS) joacă un rol esențial.

Reclame


Diana Gabor UX/UI Designer @ BoatyardX
Prețul Informației: Diferențe de UX între site-urile gratuite și cele cu plată

Pe măsură ce consumul de știri în online a crescut, experiența utilizatorului (UX) oferită de site-urile de știri a început și ea să joace un rol din ce în ce mai important în asigurarea succesului lor. Pe lângă conținutul de calitate, un design intuitiv și ușor de utilizat este esențial pentru a menține cititorii loiali în spațiul digital. În acest context, pentru publicațiile media apare o nouă provocare, ele trebuind să aleagă dacă se vor baza strict pe venituri venite din publicitatea online sau vor percepe o taxă, de obicei transpusă într-un paywall.


Alexandru Tănase Senior Software Engineer @ Cognizant
Suportul capabilităților offline în ecosistemul Android

În lumea mobilă, aflată în continuă evoluție, se acordă foarte multă atenție celor mai noi tendințe, tehnologii și potențialului uimitor, dar neexploatat, al celor mai noi dispozitive și descoperiri din domeniul internetului. Și, chiar dacă toate aceste elemente ar trebui, de fapt, să fie în centrul atenției, uneori este bine să ne amintim și să privim mai de aproape elementele inițiale care au făcut ca universul mobile să evolueze la forma pe care o știm astăzi. Una dintre aceste pietre de temelie este capacitatea aplicațiilor mobile de a funcționa offline.


Marcela State Engineering Manager @ Cognizant
Transformarea asigurării calității cu ajutorul testării automate robotizate

În peisajul sistemelor fizice și digitale aflat într-o rapidă evoluție, nevoia de automatizare și testare riguroasă a devenit crucială pentru asigurarea calității și a siguranței. La Cognizant oferim o soluție inovatoare prin Testare Automata Robotizata (RTA), utilizând roboți colaborativi (coboți) pentru a efectua teste cuprinzătoare, teste end-to-end cu o precizie și o eficiență excepționale. 


Mihai Ursa Consultant @ P3
Mobilitatea în noua eră AD (Autonomous Driving): Managementul pasagerilor

Dezvoltarea tot mai rapidă a orașelor schimbă modul de trai al oamenilor, odată cu felul în care aceștia se deplasează înspre locul de muncă, și nu numai. Ritmul accelerat de dezvoltare creează adesea probleme pentru infrastructura de transport urban, crescând cererea pentru mai multe opțiuni de mobilitate, inclusiv servicii cu tehnologii avansate de ride-sharing & pooling.


Paul Cristian Bucătaru Software engineer @ Centrul de Inginerie Bosch

Bogdan Bud Software Developer @ Centrul de Inginerie Bosch
@


Andrei Chira Software Engineer @ Centrul de Inginerie Bosch
@
Drumul pe care îl urmăm: Percepție augumentată cu senzori radar

În ultimii ani, am fost martorii unei evoluții formidabile a industriei Automotive. Mașinile noastre au devenit vehicule inteligente, autonome care se pot deplasa pe drum, în mod surprinzător de abil. În spatele magiei, se află o flotă de senzori tehnologizați — radar, LiDAR, camere și nu numai — care ajută mașinile să „vadă” și să „gândească” cum nu au făcut-o până acum. Acești senzori avansați, capabili să „vadă” prin întuneric, ceață sau vreme rea, joacă un rol primordial în detectarea obstacolelor, în menținerea distanței de siguranță și în facilitarea luării deciziilor în timp real. Senzorii sunt elementul cheie în construcția de mașini autonome


Bogdan Bindea Software Engineer @ Bosch Engineering Center Cluj
Valorificarea grafurilor de cunoștințe în ingineria industrială

În zilele noastre, digitalizarea transformă modul prin care inginerii, operatorii și managerii abordează complexitățile producției moderne într-un context industrial din ce în ce mai dinamic. Integrarea sistemelor de gestionare a cunoștințelor – cum ar fi grafurile de cunoștințe (eng. knowledge graphs) – combinate cu Inteligența Artificială (IA) și Internetul Industrial al Lucrurilor (IIoT) (eng. Industrial Internet of Things), redefinește practicile tradiționale, de la optimizarea proceselor de producție până la predicția defectării echipamentelor.


Bianca Moga Software Developer
Simplificarea procesării batchurilor cu Spring Batch

Procesarea de tip batch există de foarte mult timp și este folosită pentru a agrega și procesa mai multe sarcini în același lot. Sarcinile agregate pot fi diferite, cum ar fi: extragerea de date dintr-o bază de date, filtrarea lor și, mai apoi, procesarea acestora. Această procesare era o sarcină destul de complexă, care necesita mult efort manual pentru a implementa și gestiona corect toate etapele unui proces batch.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects

Design contribution