ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 24
Abonament PDF

How to Web MVP Academy prezintă echipele admise în programul de pre-accelerare

Irina Scarlat
CMO How to Web & TechHub Bucharest



DIVERSE

București, 26 mai 2014 - How to Web MVP Academy, program de pre-accelerare adresat startup-urilor în tehnologie din Europa Centrală și de Est, a selectat echipele finaliste. În perioada 2 iunie - 22 iulie acestea vor lucra alături de mentori și profesioniști consacrați la nivel regional pentru a-și dezvolta produsele și a învăța cum să profite de oportunitățile existente pe piața globală.

Startup-uri tech activând în domenii precum software, hardware, internet of things, mobile, medtech sau ecommerce au aplicat pentru participarea la How to Web MVP Academy. Acestea au fost evaluate de specialiști în domeniu luând în considerare experiența și capacitatea de execuție a echipei, dimensiunea și tendințele pieței, validarea inițială a produsului și tracțiunea acestuia, potențialul și impactul la nivel internațional, precum și fezabilitatea proiectului (scalabilitate, cost de achiziție al clienților).

Cei 15 finaliști au fost desemnați după o analiză atentă a juriului din care au făcut parte Cosmin Ochișor (Liaison Manager hub:raum), Zoli Herczeg (Partner Business Evangelist Microsoft România), Cristi Badea (Co-Fondator & Chief Product Officer MavenHut), Bogdan Iordache (Co-Fondator & CEO How to Web) și Monica Obogeanu (Program Manager How to Web MVP Academy).

Cine sunt echipele finaliste ale How to Web MVP Academy?

15 echipe care dezvoltă produse în domenii precum software, hardware, Internet of Things, mobile sau medtech din România, Bulgaria și Slovenia au fost admise la How to Web MVP Academy. Startup-urile care vor participa la prima ediție a programului de pre-accelerare sunt:

Axo Suits - exoschelete cu putere mare ;

Bravatar - rețea de comunități de fani dezvoltate în jurul brand-urilor ;

Complement - software pentru management educațional, catalog online și platformă de dezvoltare personală;

Doctrina d.o.o. - Platformă care facilitează transferul de cunoștințe pentru farmaciști, ajutându-i pe aceștia să învețe mai multe despre produse prin participarea la web-inarii;

Drimm.in - platformă socială care permite utilizatorilor să se asocieze pentru a-și ajuta prietenii să își îndeplinească dorințele;

Fitter - aplicație mobile care conectează sălile de fitness cu clienții acestora într-un mod personal, intuitiv și eficient, oferindu-le o experiență de antrenament personalizat;

Gloria Food - sistem de comenzi online gratuit care permite restaurantelor să interacționeze în mod direct cu clienții acestora;

Hickery - music player web și mobile care permite utilizatorilor să interacționeze între ei și să asculte muzică în funcție de preferințele exprimate pe social media;

Inovolt - produs care combină componente hardware și software și permite utilizatorilor să măsoare, să înregistreze și să analizeze consumul energetic în timp real;

Lifebox - aplicație mobile care permite utilizatorilor să creeze albume de fotografii comune cu prietenii acestora și să creeze astfel amintiri împreună;

Pillbuzz - brățară conectată la o aplicație mobilă care îi ajută pe utilizatori să își respecte tratamentele medicale;

Pocketo - aplicație mobile care, cu ajutorul unei componente hardware, permite dezvoltatorilor de produse IoT să creeze prototipuri rapid și ieftin;

Qalendra - platformă de călătorii care permite persoanelor dornice de aventură să descopere noi oportunități și să își realizeze propriul calendar;

StudyMentors - platformă online care pune în legătură tinerii care își doresc să aplice la studii în străinătate cu studenții și absolvenții universităților europene;

Wallet Buzz - aplicație mobile care transmite utilizatorilor de smartphone-uri ofertele retailer-ilor în funcție de proximitate

Între 2 iunie și 22 iulie, finaliștii How to Web MVP Academy vor acumula competențe esențiale de business care îi vor ajuta să își dezvolte produsele la scară globală. Startup-urile vor beneficia, pe lângă componenta educațională, de acces la spațiul de co-working oferit de TechHub Bucharest, mentorat, acces la comunitatea tech la nivel internațional și conexiuni cu investitori de tip angel, programe de accelerare și fonduri de investiții early stage. În plus, echipa How to Web MVP Academy va fi alături de acestea pe toată durata programului și îi va ajuta să își urmărească progresul și să acceseze resurse relevante pentru nevoile lor specifice.

How to Web MVP Academy este un program dezvoltat în parteneriat cu Microsoft, Romtelecom și Cosmote cu sprijinul Bitdefender, Raiffeisen Bank, Hub:raum și TechHub Bucharest. Echipele finaliste vor începe să lucreze în spațiul de co-working de la TechHub Bucharest luni, 2 iunie și, o zi mai târziu, vor avea ocazia să cunoască mentorii locali și să interacționeze în mod direct cu aceștia în cadrul unui eveniment privat.

Startup-urile vor parcurge un program de 7 săptămâni în care vor lucra intensiv la dezvoltarea propriilor produse și vor participa la workshop-uri și sesiuni de mentorat 1 la 1. Programul se va încheia pe data de 22 iulie cu Demo Day, oferind astfel echipelor ocazia de a-și prezenta produsele și progresul în fața unei audiențe formate din reprezentanți ai unora dintre cele mai apreciate programe de accelerare la nivel european, investitori de tip angel, fonduri de investiții early stage, antreprenori și profesioniști în tehnologie.

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects