ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 22
Abonament PDF

Cluj Innovation Days, 20-21 martie 2014

Andrei Kelemen
CEO @ Cluj IT Cluster



DIVERSE

Cred că ați ales cel mai bun moment pentru a crea această platformă (Cluj Innovation City - Cluj orașul inovației) și veți avea tot sprijinul meu și al Comisiei Europene pentru a materializa asemenea idei aducătoare de valoare. Vă mulțumesc și aflați că puteți conta pe sprijinul meu" - D-nul. Dacian Ciolos, Comisar European, Direcția Generală Agricultură și Dezvoltare Rurală

A doua ediție a Cluj Innovation Days (CID) a fost, din toate punctele de vedere, un succes. Pe perioada celor două zile Cluj-Napoca a devenit capitala inovației în România. Am reușit, încă o dată, să afirmăm orașul nostru drept unul dintre locurile unde se întâmplă lucruri importante. Pentru cititorii care nu știu ce reprezintă CID, voi încerca să rezum în paragrafele care urmează ceea ce avem noi în minte și cum a decurs evenimentul din acest an.

Cluj Innovation Days este un eveniment anual internațional care este centrat pe încurajarea inovației, cercetării și antreprenoriatului drept ingrediente cheie înspre construirea sustenabilității în dezvoltarea afacerilor și a comunității. Obiectivul nostru pe termen lung este să facem din acest eveniment un reper internațional pentru oportunități de parteneriate între mediul academic, cel de afaceri și autoritățile publice, acolo unde inovația și transferul tehnologic sunt poduri de încredere, de legătură între diversele sectoare.

Evenimentul din acest an a fost organizat de Cluj IT Cluster și și-a propus să reunească pe toți cei mai sus menționați, mai exact oameni de știință și studenți, reprezentanți ai guvernului, conducători și antreprenori. Pe parcursul celor două zile, peste ٤٠٠ de participanți au fost implicați în conferințe și discuții dedicate rolului inovației și antreprenoriatului în dezvoltarea socio-economică. Evenimentul a fost găzduit cu amabilitate Facultatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj-Napoca, una dintre cele mai venerabile și totodată dinamice instituții de învățământ superior din România. Vă voi lăsa pe dumneavoastră să hotărâți dacă am avut sau nu succes, prezentându-vă faptele și cifrele conferinței.

  • 51 speakeri : 22 Plenar, 12 Arta Inovației, 8 Facilitarea Antreprenoriatului, 9 Etalarea Inovației
  • 13 speakeri internaționali,
  • 2 Membri ai Comisiei Europene,
  • 4 Directori și alți delegați ai Comisiei Europene.
  • 18 ore de prezentări și discuții

Participarea la conferință în cele două zile numără:

  • 200+ participanți din mediul de afaceri
  • 130+ participanți din mediul academic
  • 40+ oficiali publici
  • 40+ studenți

În ceea ce privește conținutul CID2014 a fost foarte variat și organizat pe patru direcții principale: Sesiunea Plenară, Arta Inovației, Facilitarea Antreprenoriatului și Etalarea Inovației. Mulți dintre oratorii și participanții noștri și-au exprimat impresiile pozitive în legătură cu conținutul și organizarea evenimentului. Pe parcursul primei zile de conferință, am avut vorbitori importanți care au susținut discursuri esențiale și au transmis mesaje încurajatoare, cum ar fi cel al domnului Dacian Ciolos,Comisar European, Direcția Generală Agricultură și Dezvoltare Rurală, d-nul Johannes Hahn, Comisar European, Direcția Generală Politică Regională și Urbană, dl. Mihnea Costoiu, Ministru Delegat pentru Învățământul Superior din Guvernul României și un număr de alți oficiali importanți din guvern și conducerea locală.

Arta Inovației a încercat să capteze esența unui proces unic și foarte important, acela de a genera idei valoroase care se pot concretiza în produse pentru economia reală. În timpul acestei teme, vorbitorii și participanții au dezbătut componentele principale ale managementului inovației și modalitățile de exploatare a rezultatelor sale, prin generarea de creștere și profit.

Pe parcursul celei de-a doua zile a conferinței, am programat două teme paralele. Sub titlul Facilitarea Antreprenoriatului am discutat despre ce înseamnă antreprenoriatul și intraprenoriatul, cum să conduci un startup inovativ sau cum să gestionezi un produs secundar, cum să te asiguri că ideile primesc finanțarea de care au nevoie și cum să abordezi afacerile global. Etalarea Inovației a încercat să motiveze audiența cu o serie de povești de succes. Persoanele din spatele unor asemenea povești ne-au împărtășit experiențele lor.

Planul media pe care l-am conceput pentru eveniment a generat o acoperire mare în presă. Potrivit agenției noastre de PR, au existat de două ori mai multe relatări decât în medie pentru o conferință de aceste dimensiuni.

Acoperire Media:

  • Activități media: 4 comunicate de presă / 5 interviuri/solicitări de informații;
  • Conferința de presă: 24 publicații naționale prezente și peste 30 de jurnaliști;
  • Publicații/TV: 10 publicații offline - tipar / 170+ publicații online / 4 emisiuni TV/știri;
  • Valoarea totală a acoperirii media a fost estimată la 80.422 euro.

Evenimentul a avut propriul său website, www.clujinnovationdays.com; din momentul lansării sale și până imediat după eveniment, am avut 1857 de vizitatori unici și un total de peste 10.200 vizualizări de pagini.

Aș dori să închei prin a mulțumi tuturor partenerilor noștri, în special BRD Group Societe General, Microsoft și Huawei. O mențiune specială pentru gazdele noastre, Institutului de Științe ale Vieții din Campusul USAMV. Și, bineînțeles, cu invitația la ediția din anul următor a Cluj Innovation Days.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects