ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 16
Abonament PDF

Inovaţie, antreprenoriat şi tehnologie la How to Web 2013

Irina Scarlat
CMO How to Web & TechHub Bucharest



DIVERSE

București, 11 septembrie 2013 - Pe 20 şi 21 noiembrie Crystal Palace Ballrooms găzduieşte a patra ediţie a How to Web, cel mai important eveniment dedicat inovaţiei, antreprenoriatului şi tehnologiei din Europa de Sud-Est. Vorbitori internaţionali de calibru vin în premieră în România pentru a împărtăşi bune practici unei audienţe formate din peste 800 de persoane. În paralel competiţia şi programul de orientare Startup Spotlight aduce faţă în faţă cele mai bune 32 de echipe din regiune cu mentori de excepţie şi reprezentanţi ai celor mai apreciate acceleratoare din lume.

Să creştem împreună în 2013! Aceasta este tema principală a How to Web, eveniment care va aduce de această dată în discuţie modul în care pot fi dezvoltate produse de succes la scară globală. Subiectele acoperite vor include inovaţie şi scalabilitate, aplicaţii pentru dispozitive mobile, software-as-a-service şi jocuri sociale, big data şi interfeţe inteligente, hardware şi IoT, dar şi localizare şi paticularităţile caracteristice pieţei est-europene.

Cei peste 800 de participanţi aşteptaţi vor avea ocazia să urmărească studii de caz practice, să descopere puterea inovaţiei de a schimba lumea, dar şi să cunoască reprezentanţi importanţi ai scenei tech la nivel global. La final, audienţa va avea ocazia sa aplice lecţiile învăţate pentru a-şi dezvolta în continuare produsele şi a-şi scala propriile companii.

Şi de această dată How to Web se remarcă prin calitatea invitaţilor care vor fi prezenţi pe scena conferinţei. Printre vorbitorii confirmaţi până în acest moment se numără Thomas Hartwing (CTO şi Co-Fondator al King.com, una dintre cele mai importante companii de gaming din lume), Christian Reber (CEO şi Fondator al 6Wunderkinder, unul dintre cele mai de succes start-up-uri europene), Paul Ford (VP şi CEO SoftLayer, companie de infrastructură achiziţionată de IBM cu 2 miliarde USD la începutul anului), Adii Pienaar (Co-Fondator şi ex-CEO Woo Themes, liderul mondial în crearea de teme şi plugin-uri pentru Wordpress), Kei Shimada (Director of Business Development Dentsu, antreprenor originar din New York care, după ani de experienţă în companii de top la nivel mondial, a decis să îşi dedice timpul pentru a susţine companiile japoneze să dezvolte produse şi servicii globale), Tal Siach (Co-Fondator şi CMO Visual.ly, cea mai mare comunitate de infografice şi vizualizare de date din lume), Philipp Kandal (Co-Fondator şi CTO Skobbler, start-up care a câştigat premiul pentru cea mai inovatoare companie din Europa la Navteq LBS Challenge în 2009 şi care are în prezent peste 3.5 milioane de utilizatori la nivel mondial), sau Michael Levit (Fondator Spigot şi Managing Partner Founders Den, incubator exclusivist din San Francisco).

În paralel, Startup Spotlight aduce împreună cele mai inovatoare 32 de start-up-uri din regiune, acceleratoare de talie mondială, investitori, experţi în tehnologie la nivel internaţional şi programe de suport. Echipele cu cele mai bune rezultate vor avea ocazia să îşi prezinte produsele pe scena principală a How to Web, iar câştigătorii vor fi răsplătiţi cu premii cash în valoare de 20.000 USD. Participanţii vor primi feedback şi vor interacţiona cu reprezentanţi ai celor mai apreciate acceleratoare din lume. Printre aceştia îi amintim pe Jon Bradford (Managing Director TechStars London, UK, program de 13 săptămâni care oferă echipelor finanţare seed, spaţiu de lucru şi acces la mentori şi alţi antreprenori), Carlos Espinal (Partener Seedcamp, UK, liderul european al programelor de mentorat şi finanţare micro-seed) sau Rune Theill (Director Program Rockstart Accelerator, Olanda, program care oferă investiţie de tip seed, spaţiu de birouri, acces la 99 de mentori, coaching şi o vizită de 3 săptămâni în Silicon Valley). Acestora li se adaugă Lyuben Belov (Co-Fondator LAUNCHub, Bulgaria), Dylian Dimitrov (Fondator Eleven Startup Accelerator, Bulgaria) sau Sitar Teli (Managing Partner Connect Ventures, UK).

Biletele de tip "early bird" pentru How to Web 2013 sunt disponibile până pe 12 noiembrie şi pot fi achiziţionate online pe site-ul evenimentului http://howtoweb.co. Echipele inovatoare care îşi doresc să participe la Startup Spotlight pot aplica online la http://startupspotlight.co. Participarea la competiţia şi programul de orientare pentru start-up-uri este gratuită pentru cei 32 de finalişti care vor fi selecţionaţi de un juriu format din experţi internaţionali. How to Web este un eveniment dezvoltat cu susţinerea IXIA şi X3.

Mediatizarea evenimentului este asigurată de parterii media principali Prove PR, Digi TV, Adevărul, Forbes România, Capital, Wall-Street.ro, Evenimentul Zilei, DAS Cloud, Revista Cariere, Ctrl-D, Start-ups.ro şi Entrpreneur.bg, si de partenerii media Economy.bg, Newtrend.bg, Digijtale, IT Dogadjaji, CEE Startups, Invendor.hu, Goal Europe, Akcees, IQ Ads, Computer World, PC World, Business Cover, Tech Cover, Business Woman, Gadget & Trends, Comunicaţii mobile, Market Watch, Business Review, Manager Express, România Liberă, Comunicatedepresă.ro, Zelist, Ejobs şi Today Software Magazine.

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects