ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 12
Abonament PDF

NGO connect - împreună pentru o lume mai bună!

Echipa NGO Connect
Echipa NGO Connect



DIVERSE

NGO CONNECT are în spate o minunată poveste ce a început în seara zilei de 24 mai. 7 tineri antreprenori care nu se cunoşteau între ei, au venit din trei oraşe diferite (Cluj-Napoca, Iași, București) către Tîrgu Mureş. Au călătorit sute de km pentru că ideea de Startup Weekend părea să fie o experienţă grozavă. La sfârşit s-a dovedit a fi una dintre cele mai frumoase experienţe pentru ei, una care nu va fi uitată niciodată, una care poate să le aducă bucurie lor, dar cel mai important altora.

Marius Chincișan, cel care a avut ideea iniţială, şi căruia echipa ar dori să îi mulţumească pentru că i-a adus împreună, a luat emoţionat microfonul în mână şi a spus că vrea sa construiască o platformă pentru ONG-uri, unde oricine interesat poate să găsească diverse proiecte sociale şi poate să se implice activ într-o anumită cauză. Acesta a fost începutul NGO CONNECT , iar cuvântul magic care i-a reunit pe cei 7 a fost ONG.

În acea noapte a început maratonul de 54 de ore…cu toţii entuziasmaţi. S-au strâns o mulţime de idei care reflectau viziunea fiecăruia asupra proiectului. După nenumărate ore de brainstorming rezultatul începea să prindă contur: o platformă web care să adune la un loc cele 4 entități: ONG-uri, voluntari, donatori, și companii. În momentul de față muncim la dezvoltarea acestei platforme pentru că noi credem cu tărie că vom putea schimba lumea în bine şi cel mai important, că putem aduce bucurie în vieţile altor oameni.

Focusul nostru principal este să aducem în acelaşi loc ONG-uri şi oameni care cred în aceleași cauze nobile. Se ştie că e în natura umană să existe îndoială vizavi de orice. Noi înţelegem că oamenii au reţineri în a-şi pune încrederea în ceva sau cineva, cu atât mai mult legat de banii proprii şi de destinaţia acestora. Aici intervine NGO CONNECT. Se vrea eliminarea acestor îndoieli printransparentizarea colectării și cheltuirii fondurilor. Totodată prin intermediul platformei încercăm să ducem implicarea părților la un alt nivel. De exemplu, dacă un proiect vizează ajutarea unei fetiţe cu o situaţie materială precară,în momenul îndeplinirii scopului cauzei sociale, donatorul va primi un video de mulţumire direct de la fetiţa în cauză, eventual şi câteva poze, dar şi date de contact ale cazului.

Vrem să CONECTĂM toţi factorii cheie din sfera cazurilor sociale şi anume: ONG-uri, voluntari, donatori şi mai ales corporaţii. De ce corporații? Pentru ca ele au politici și bugete de CSR (Corporate social responsibility).Responsabilitatea socială corporatistăreprezintă o parte integrantă din cadrul oricărei mari companii, prin intermediul căreia se implică activ în rezolvarea problemelor societății în care își desfășoară activitatea.

Echipa care se ocupă ca aceste lucruri să fie posibile e formată din tineri cu experiență în diverse domenii: economic, IT, ONG, blogging, etc.. Echipa aceasta a fost pe bună dreptate declarată ca fiind cea mai unită din competiţie. Nu au fost momente în care să se fi separat, sau să îşi fi dorit să renunţe şi mereu au acţionat fairplay. Pe întreg weekendul, nu s-a folosit pronumele "eu". Toată lumea a avut un singur focus şi anume ca proiectul să fie un succes. Şi a fost. Am luat locul 3, dar noi ne-am simţit la fel de câştigători ca şi cei de pe locul 1. Şi încă ceva…echipa a avut cu adevărat chimie, se vede şi în poza articolului, care îi are pe ei în prim plan. Au început ca străini şi s-au despărţit la sfârşitul weekendului ca nişte prieteni.

Concluzia este simplă: scopul platformei este să ajute cât mai mulţi oameni. Pentru că nu este un mit că atunci când oferi, primeşti înapoi dublu. Această echipă a fost adusă împreună de către un singur scop şi sper ca toţi cei care citesc acest articol se vor implica activ în misiunea noastră, aceea de a face lumea mai bună.

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects