ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 126
Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 126
Abonament PDF

5 modalități de a ajuta angajații care se simt copleșiți de muncă

Alexandra Chinciușan
Digital Content Specialist @ Azimut & updateED



MANAGEMENT

Ești un angajator care dorește să își ajute angajații obosiți? Nu este o surpriză faptul că nivelul de stres al angajaților a crescut în ultimii ani. Având în vedere cerințele vieții moderne, este ușor pentru angajații tăi să se simtă copleșiți de oboseală și incapabili să facă față. Din fericire, există câteva modalități simple de a ajuta angajații să facă față stresului și să se întoarcă la muncă.

Depistează problema

Primul pas pentru a rezolva o problemă este să recunoști când aceasta provoacă stres. Atunci când un angajat se simte împovărat de sarcini, este important să se identifice incidentele care au dus la această stare. În continuare, revizuiește lista de sarcini și discută cu acesta. Întreabă despre problemele pe care le au la locul de muncă și ajută angajatul să găsească soluții. Asigură-te că membrii echipei tale nu se simt singuri când dau de o problemă sau când au o listă lungă de sarcini și că orice problemă are o soluție atunci când este abordată corect.

Oferă activități de reducere a stresului

O pauză mentală și timp pentru a se îndepărta de locul de muncă îi ajută pe angajați să rămână revigorați și să se simtă mai puțin copleșiți. Evită crearea unei culturi în care să devină acceptabil sau să se aștepte să se lucreze tot timpul, deoarece acest lucru contribuie la stres și îi face pe angajații să considere că nu-și pot lua timp pentru ei înșiși. Încurajează angajații să ia pauze pe parcursul zilei pentru a se relaxa și a se concentra pe activități care ajută la reducerea stresului. Acestea ar putea include yoga, meditație ghidată sau exerciții simple de respirație.

Încurajează obiceiurile sănătoase

Asigură-te că locul de muncă este un mediu sănătos, încurajând obiceiurile alimentare sănătoase, exercițiile fizice regulate și odihna adecvată. Oferă angajaților o trimitere la programul de asistență pentru angajați, dacă există unul, pentru a-i permite accesul la consiliere și la resurse legate de muncă pentru a face față stresului. Implementați un program de wellness pentru personal care să includă lucruri care să îi ajute și în afara locului de muncă, precum importanța unei alimentații sănătoase, importanța somnului și a odihnei.

Creează un mediu de lucru favorabil

Arată-le angajaților tăi că îți pasă de bunăstarea lor, recunoscându-le realizările, oferindu-le feedback și sprijin și recompensându-i pentru munca depusă. Recunoaște succesele angajaților, mulțumindu-le pentru sarcinile îndeplinite. Recunoaște angajații prin oferirea de recompense pentru finalizarea sarcinilor care necesită mult timp și a proiectelor majore. Recompensele ar trebui să contribuie la echilibrul dintre viața profesională și cea personală a angajaților. Biletele la film, tichetele cadou pentru restaurante și o zi liberă plătită sunt toate opțiuni posibile.

Mentorat și orientare

În calitate de lider, este de datoria ta să ghidezi angajații. Asigură-te că angajații tăi știu că ești acolo pentru a-i ghida și îndruma atunci când se simt copleșiți. Acordând programe de mentorat, coaching sau de dezvoltare, angajații primesc sprijin în a-și îmbunătăți cunoștințele și abilitățile necesare pentru a avea succes în mediul competitiv actual. În plus, dezvoltarea unui stil de conducere de tip coaching oferă, de asemenea, mai multe beneficii managerilor.

Prin punerea în aplicare a acestor strategii, îți poți ajuta angajații să facă față stresului și să nu se mai simtă copleșiți. Nu uita că angajații fericiți sunt cei mai productivi.

Surse:

  1. https://recognizeapp.com/cms/articles/how-to-motivate-an-overwhelmed-employee

  2. https://www.15five.com/blog/avoid-feeling-overwhelmed-at-work/

  3. https://www.risely.me/how-to-help-overwhelmed-employees-in-your-team/

  4. https://hbr.org/2015/01/help-your-overwhelmed-stressed-out-team

  5. https://smallbusiness.chron.com/deal-easily-overwhelmed-employee-17338.html

  6. https://ceoworld.biz/2021/08/26/what-great-leaders-do-when-a-team-member-is-overwhelmed/

VIDEO: NUMĂRULUI 126

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Telenav
  • .msg systems
  • Colors in projects

Alexandra Chinciușan a mai scris