ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 125
Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 117
Abonament PDF

Ce te face cu adevărat fericit la un job?

Mircea Oprea
Growth Manager & HR Advisor @ Kronsoft Development
MANAGEMENT


Este acea întrebare clișeu, care - recunosc- m-a preocupat destul de mult în ultima vreme, fiind în permanență conectat la oamenii din propria organizație, din alte companii, candidați, prieteni etc.

Evident că nu cred că este un răspuns general valabil pentru toată lumea, însă am constatat că tot mai mulți oameni, mai ales acei cu un anumit nivel de experiență, nu mai caută doar un job din aria lor de interes, la care să vină să livreze pentru niște obiective, să fie implicați în proiecte interesante, să lucreze cu tehnologii moderne și să fie foarte bine motivați financiar.

Genul acesta de joburi într-o piață atât de dinamică pare a fi ușor de identificat, dar ceea ce este tot mai greu de găsit, este acel job în care "nu doar îți place ceea ce faci", ci și "cum și cu cine faci". Este despre acel mediu și cultură organizațională pe care fiecare companie o definește în funcție de un set de ''core values".

Apoi, cu toții știm că aceste valori trebuie să se reflecte în comportamentul oamenilor din organizație la toate nivelurile, iar de multe ori acest lucru se întâmplă parțial sau chiar deloc.

Este acel spirit cu care trebuie să te identifici și în jurul căruia se dezvoltă echipa, și care cu cât e mai pregnant, cu atât se creează o sinergie mai puternică între oameni. În plus, e foarte important ca oamenii din echipă să rezoneze nu doar profesional, ci și uman, la nivel de gândire, personalitate, afinități, set de valori și principii personale.

Asupra acestui aspect am căutat să ne concentrăm și noi în toți acești 15 ani de existență, în organizația noastră. În acest sens, am constatat că spiritul și cultura care ne definesc sunt de tip start-up, construite pe mai multe elemente esențiale:

Cu siguranță este nevoie de toate aceste aspecte pentru a construi cu adevărat acel "employee experience" și mai mult, de o preocupare continuă în a cunoaște omul de lângă tine la nivel mai profund, de a-i acorda atenție și a arăta empatie, înțelegere față de nevoile și aspirațiile lui, nu doar profesionale, ci și personale.

Fiecare zi ne demonstrează că un business de succes are în spate o echipă atât cu experiență ridicată, dar și cu spirit puternic dominat de atitudine și elan.

VIDEO: NUMĂRULUI 125

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Colors in projects

VIDEO: EXTRA