ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 112
Abonament PDF

Cum să creezi pachete de compensații și beneficii atractive?

Geanina Tămaș
Online Marketing Specialist @ Azimut



MANAGEMENT

Astăzi, datorită ofertei variate de locuri de muncă, fiecare potențial angajat ia în considerare toți factorii când vine vorba de alegerea unui job nou. Managerii, pentru atragerea celor mai buni candidați, creează o ofertă de muncă, oferind anumite beneficii: de la un salariu atractiv, la compensațiile pe care compania le oferă pentru performanțele obținute.

Pentru ca oferta să fie cât mai atractivă, ce factori trebuie luați în considerare la crearea unui pachet de beneficii?

Existența unei politici de compensație și beneficii

Atunci când există o politică clară care să descrie exact modalitățile de obținere a acestui pachet și ce acțiuni implică, nu va exista confuzie în rândul angajaților, iar costurile vor fi diminuate deoarece nu se vor realiza erori în oferirea pachetului.

Politica de compensație și beneficii să fie actualizată

Un factor imperios de luat în considerare la crearea pachetului de beneficii este acela de a fi actual și realizat pe nevoile angajaților. Un pachet care nu răspunde dorințelor și nevoilor acestora îi va demotiva din a-l obține și, prin urmare, utilitatea acestuia ar scădea.

Transparență

O politică echitabilă și transparentă în oferirea beneficiilor va duce la rezultatele dorite deoarece angajații vor fi conștienți că munca depusă va fi categoric răsplătită. Transparența poate fi realizată printr-o comunicare eficientă, o transmitere a informațiilor de care angajații au nevoie pentru a înțelege metodele prin care pot obține pachetul, cine l-a obținut și de ce. Feedbackul este la fel de important când vine vorba de a îmbunătăți rezultatele în scopul obținerii pachetului.

Pachete de beneficii pentru toți angajații, dar diferențiate

Fiecare angajat ar trebui să simtă că munca lui este apreciată și răsplătită, pe lângă un salariu de bază pe care oricum îl primește. Pentru atragerea talentelor pe poziția oferită, managerii trebuie să asigure beneficii atractive. Diferențierea pachetelor în funcție de rezultate îi va motiva să obțină performanță, dar în același timp, cei care nu o obțin se vor simți atrași și apreciați prin pachetul de bază oferit.

Revizuire periodică

Pentru ca oferirea compensațiilor să fie realizată în mod echitabil, este necesar ca fiecare revizuire a rezultatelor să fie realizată la deadline-ul propus, acesta fiind comunicat din timp angajaților. În mod normal, revizuirea trebuie făcută periodic pentru o rutină clară și pentru diminuarea eventualelor inconveniente.

Dacă viziunea și misiunea companiei sunt constituite din încurajarea angajaților prin compensații și beneficii, atunci crearea unei politici care oferă acest pachet este esențială. Din cauza costurilor foarte ridicate pe care aceste beneficii le implică, este necesar ca politica de compensații să fie clar formulată, transmisă și respectată.

Concluzie

Există o multitudine de factori care trebuie luați în considerare când se creează un pachet de beneficii, cum ar fi o politică clară și transparentă, nevoile angajaților, dar și bugetul de care dispune compania. Trebuie analizată dinamica businessului, valorile și misiunea acestuia pentru a ști ce poate oferi angajaților și pentru a face o ofertă personalizată și cât mai atractivă.

Bibliografie:

  1. https://www.shrm.org/resourcesandtools/tools-and-samples/how-to-guides/pages/howtodesignanemployeebenefitsprogram.aspx

  2. https://www.learningnetwork.ro/articol/cele-mai-mari-greseli-pe-care-o-companie-le-poate-face-compensatii-si-beneficii/5942

  3. https://www.forbes.com/sites/forbeshumanresourcescouncil/2020/08/13/creating-an-attractive-employee-benefits-package-11-tips-from-hr-experts/?sh=1f47338a5f4c

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects