Un amănunt interesant legat de comunicarea online este că toată lumea deține privilegiul de a sta în primul rând. Nu mai avem problema că suntem prea în spate și că nu se aude sau nu se vede, din diverse cauze: părul prea bogat al celui din fața noastră, inevitabilul foșnet al unei pungi sau nevoia stringentă a cuiva de a- și păstra telefonul pe sonor și lista poate continua cu fel de fel de incidente. Dincolo de posibilele neajunsuri provocate de conexiunea prea slabă sau de alte cauze, toată lumea se bucură de avantajul de a primi același conținut indiferent de unde se uită. Orice întrebare este la un click distanță. Oare, odată cu revenirea totală la normalitate, toate aceste favoruri se vor pierde? Dacă răspunsul este afirmativ, este posibil ca reîntoarcerea la un eveniment doar cu participanți în sală și fără o manifestare live în online să fie privită ca o reîntoarcere în epoca de piatră? Cum vor arăta de acum încolo evenimentele ?
Prevăd a fi un mix între prezența fizică cu toate beneficiile pe care aceasta le aduce (socializare, experiența concretă a evenimentului) și latura live care acordă oricui posibilitatea de a se conecta și de a interacționa prin text sau video. Următorul pas s-ar putea să fie o lume 3D în care evenimentele sunt unificate, iar fiecare se poate plimba în orice sală și interacționa într-un mod universal, făcând abstracție de locul în care se găsește fizic. Oricum, această combinație este una care crește șansa unui conținut original. Sper că v-am făcut curioși. Din toamnă, ne-ar plăcea să avem posibilitatea de a iniția lansările în acest format hibrid. Deocamdată, vă așteptăm la evenimentele de lansare TSM doar în format online.
Prima pagină a publicației noastre oferă cititorilor o soluție de securitate legată de amenințările externe la care sunt supuse companiile și serviciile web: Trecerea la o arhitectură cloud WAF (Web Application Firewall). Continuăm cu un articol care reliefează avantajele înțelepciunii mulțimilor și maniera în care acestea își arată efectele în echipele Agile: Decizii colective în echipe de proiect. Inevitabilă în ediția aceasta este și inserarea unei scurte prezentări dedicate conferinței The Developers, desfășurată în 17 iunie. Aceasta s-a bucurat de prezența a patru speakeri buni și de prezentările susținute de partenerii noștri, care ne-au ținut o zi întreagă conectați la direcțiile actuale în zona microserviciilor, a arhitecturii sistemelor și a limbajului Rust. Puteți citi mai multe în Review The Developers 2021. Cum putem aplica tehnice de metaprogramare în ML.net pentru generarea codului redundant ? Răspunsul îl găsiți în articolul Roslyn Source Generators. Articolul Librării grafice în JS vă propune o scurtă analiză a trei librării de JavaScript care pot fi folosite pentru crearea de elemente 3D, 2D, dar și pentru generarea graficelor.
de Dan Suciu
de Ovidiu Mățan
de Ovidiu Mățan