ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 126
Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 105
Abonament PDF

Cum să organizezi o întâlnire individuală virtuală

Szilárd Kacsó
CEO & Trainer @ Azimut Happy Employees @ updateED



DIVERSE


Situația actuală a impus multora dintre lideri provocarea de a-și demonstra de la distanță calitățile de lideri. Aceștia au fost puși în situația de a pune în aplicare un set de abilități, cu totul altul decât cel pe care îl presupune managementul față în față. Majoritatea liderilor a trebuit să facă această tranziție rapid. De asemenea, mulți dintre ei nu dețin o pregătire specializată în acest domeniu al comunicării.

O abilitate importantă în conducerea de la distanță este capacitatea de a facilita întâlnirile individuale virtuale. Faimosul studiu de cercetare Google, denumit „Project Oxygen”, confirmă această realitate, deoarece au descoperit că managerii cu punctaje superioare erau mai predispuși decât managerii cu punctaje mai mici să aibă întâlniri frecvente ,,unu la unu” cu membrii echipei lor. În plus, impactul unei întâlniri individuale este amplificat într-un mediu de lucru la distanță. Întâlnirea virtuală 1 on 1 devine, probabil, singura interacțiune față în față pe care un raport direct o are cu managerul lor, printr-un video call. Acest schimb rar o face cu atât mai semnificativă și, prin urmare, este esențial să o facem așa cum trebuie.

Ce ne așteptăm să îndeplinim prin ședințele individuale ?

Concentrându-ne pe așteptările de mai sus, ne putem structura întâlnirile 1 on 1 în felul următor:

Aceste intervale de timp pot fi foarte flexibile în funcție de nevoile specifice și de domeniile de concentrare. De asemenea, putem schimba ordinea agendei, dar este recomandat să începem cu un check-in general la început și ÎNTOTDEAUNA să scriem și să convenim asupra unui plan de acțiune la sfârșitul ședinței.

Dacă nu știi ce întrebări să folosești în timpul acestor întâlniri, iată câteva dintre recomandările noastre, pe baza agendei de mai sus:

Check-In

Proiecte curente

Provocări

Dezvoltare

Plan de Acțiune

Discuțiile unul la unul virtuale pot fi cel mai important lucru pe care îl facem în calitate de lider. Dacă respectăm unele reguli generale, construim agenda împreună cu membrul echipei și ne prezentăm în mod regulat pentru aceste discuții, este posibil să avem un impact major asupra dezvoltării, performanței, motivației și angajamentului acestuia.

Iată câteva recomandări pentru a te ajuta să ridici nivelul întâlnirilor virtuale 1 on 1:

  1. Comunică echipei de ce ai decis să organizezi întâlniri individuale. Comunică obiectivele tale, motivele deciziei și ce se poate câștiga din aceste discuții. Pune accent pe conectare și ajutor.

  2. Pregătește agenda împreună cu membrul echipei. Contribuiți împreună la subiecte de discutat sau la cele referitoare la structura ședinței. Aceste întâlniri vor avea succes dacă toate părțile implicate simt utilitatea lor.

  3. Utilizați amândoi camera pentru a vă asigura că nu pierdeți indicii non-verbale.

  4. Programați-le săptămânal. Este mai bine să aveți o întâlnire scurtă, cu puține aspecte de discutat pe agendă, decât să treacă prea mult timp fără posibilitatea de a comunica direct.

  5. Nu face multitasking în timpul ședinței. Dacă dorești cu adevărat să cauți ceva care să contribuie la conversație, anunță membrul echipei că faci acest lucru. În caz contrar, acordă-i toată atenția și ascultă-l activ.

  6. Oferă aprecieri sau feedback pozitiv. Pregătește-te cu un exemplu de ceva ce angajatul a făcut bine recent și explică impactul pozitiv al acestuia.

  7. Pune întrebări deschise. Întrebările deschise care necesită răspunsuri descriptive promovează conștientizarea.

Începe cu aceste bune practici și agenda sugerată. Timpul suplimentar pe care îl petreci acum pregătindu-te pentru întâlnirile virtuale individuale va plăti dividende enorme pentru tine pe termen lung ca manager de la distanță. Cel mai important lucru este să începi! ACUM.

Resurse:

  1. https://www.updateed.com/cum_oferim_apreciere_angajatilor_care_lucreaza_de_acasa_-4956/

  2. https://www.updateed.com/pentru-companii/sedinte_remote_1_1-4951/

  3. https://rework.withgoogle.com/guides/managers-coach-managers-to-coach/steps/hold-effective-1-1-meetings/

  4. https://www.updateed.com/cum_sa_organizezi_un_one_on_one-4945/

  5. https://www.updateed.com/pentru-companii/cum_punem_intrebarile_-4896/

  6. https://www.updateed.com/comunicarea_in_cadrul_echipelor_virtuale-4829/

VIDEO: NUMĂRULUI 126

Sponsori

  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • Connatix
  • BoatyardX
  • AboutYou
  • Telenav
  • .msg systems
  • Colors in projects