ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 149
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 97
Abonament PDF

(Ne)siguranța trainerului în vremuri de COVID-19 - Studiu de caz

Oana Urs
Founding Partner @ Smart Flow



Nora Vințeler
Founding Partner @ Smart Flow



DIVERSE


Citeam zilele trecute o glumă postată pe rețelele sociale de o amică HR Manager, în care se expunea o ierarhie a locurilor de muncă cele mai puțin necesare. Gluma era că jobul de HR Manager era pe locul 5 al acestui top. Chiar a fost amuzant, pentru câteva secunde. După aceea, inevitabil, au început gândurile cu privire la propria "carieră" - oare jobul nostru pe ce loc ar fi? Ce bine că nu îl vedem aici, că ne-ar fi pierit tot cheful de haz.

N-am gândit mereu așa. De fapt, nici în urmă cu două luni nu gândeam așa. În urmă cu două luni ne-ar fi amuzat copios să vedem pe unul dintre ultimele locuri o carieră de "language & soft skills trainer", pentru că aveam contractele frumoase cu organizații importante din Cluj ca dovadă că piața știa mai multe, dorea mai multe și făcea mai multe. Nu zic că eram aroganți, dar eram "confident and driven". Și mai suntem, nu ne înțelegeți greșit. Doar că ultima perioadă ne-a forțat să ne reevaluăm aspecte absolut banale și, până acum, neimportante, cum ar fi: chiria - o mai plătim sau nu? Materialele și platforma online - le folosim ca suport pentru trainingurile față în față sau le dăm o formă "rotundă", de sine stătătoare,gândindu-ne că nu știm exact când va mai veni acel "față în față"? Ce se întâmplă cu conferințele internaționale? Cum mai participăm la ele? Pe lângă toate celelalte schimbări - scăderea numărului de contracte semnate în această perioadă și, implicit, a numărului de cursuri; munca de la domiciliu, cu copiii roindu-ne în jur; munca de acasă în sine și toată ștergerea limitelor, care e lipită de ea, între ce e "personal" și ce e "profesional" - pur și simplu nu ne-am gândit că motive de sănătate globală vor sta la baza deciziilor noastre de business în viitorul apropiat sau chiar pe termen mediu.

În trecut, ne doream să publicăm în revista Today Software Magazine un studiu de caz cu privire la bune practici pe care le-am observat și dobândit, de-a lungul timpului, în domeniul trainingului de comunicare într-o limbă străină și la metoda noastră și beneficiile ei. Ni se păreau utile mai ales pentru departamentele de HR, care iau decizii cu privire la dezvoltarea personală a colegilor, dar și pentru alți traineri, care nu vor să reinventeze roata. Azi, noi suntem studiul de caz și rezultatele studiului încă nu există. Există limitări ale cercetării, există variabile independente și importante cum ar fi adaptarea la nou (vorba unui amic gamer: "dacă n-ai +200 la adaptation skills, nu contează câte vieți ți-au mai rămas") și nu există grup de control. Dar e timpul să facem ce face popa, nu ce zice popa (sau să "practice what we preach") în condițiile cele mai prielnice dezvoltării competențelor transversale, iubitelor noastre soft skill-uri, adică în condiții de criză. Chiar este momentul și avem ocazia să dobândim +200 la adaptation skills. Și la communication skills. Și la leadership skills. Și la multe altele. Criza aceasta a adus cu sine multe subiecte prea mult neglijate și extrem de sensibile, cum ar fi drepturile minorităților, identitatea de gen, violența în familie sau definiția siguranței în muncă. Ne-a dat peste cap viața, dar dacă reușește să ne dea peste cap și somnolența, torpoarea în care ne bălăceam în timp ce credeam că bunele practici se generează pe timp de liniște și pace, cred că vom ieși cu atât mai câștigați.

LANSAREA NUMĂRULUI 150

Noile tehnologii SAP ABAP

Marți, 10 Decembrie, ora 18:00

sediul MHP - A Porsche Company

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects