ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 97
Abonament PDF

Dezvoltarea de aplicaţii mobile într-o lume post-COVID-19

Alin Turcu
Mobile & AI Community Manager @ Cognizant Softvision



PROGRAMARE


Incertitudinea adusă de COVID-19 a făcut ca majoritatea persoanelor active, cu excepția celor care lucrează în anumite industrii, să petreacă tot mai mult timp acasă. Având în vedere dificultățile economice cu care se confruntă o mulțime de industrii în noul context, pare rezonabil să presupunem că ecosistemul de dezvoltare a aplicațiilor mobile ar fi, de asemenea, afectat.

Cu toate acestea, industria de dezvoltare a aplicațiilor mobile a mizat pe atuurile sale, reușind să-și consolideze inovațiile pentru a menține industria prosperă.

O privire mai atentă dezvăluie câteva tendințe interesante.

Deși, coronavirusul a avut un impact asupra veniturilor din App Store, creșterea rămâne puternică.

Compania App Intelligence Sensor Tower a publicat o previziune revizuită a pieței pentru 2020-2024, conform căreia cheltuielile consumatorilor la nivel mondial pentru aplicații mobile se estimează că vor ajunge la 171 miliarde dolari până în 2024, mai mult decât dublul celor 85 miliarde dolari față de 2019.

În plus, prognoza prevede că veniturile obținute din aplicațiile mobile, care nu sunt pentru jocuri, trebuie să le depășească pe cele ale jocurilor mobile pentru prima dată până în 2024.

În ceea ce privește descărcările de aplicații, se preconizează o scădere durabilă a impactului COVID-19. Până în 2024, descărcările vor ajunge la 183,7 miliarde, în creștere cu 9% față de prognoza anterioară, care a apărut înainte de COVID-19, care inițial a reprezentat cu 7 miliarde de instalări mai puțin.

Întrucât fiecare industrie se zbate cu efectele distrugătoare ale coronavirusului, este firesc să ne întrebăm dacă aceste prognoze sunt corecte sau poate prea bune pentru a fi adevărate. În timp ce economia scade și afacerile încearcă din greu să supraviețuiască și să rămână pe linia de plutire - cum poate o industrie să fie orientată spre o creșterea explozivă?

Situaţia actuală

În ciuda unei scăderi în utilizarea aplicațiilor de călătorie și ospitalitate, potrivit App Annie, oamenii au petrecut cu 20% mai mult timp folosind aplicații în primul trimestru al anului 2020 față de 2019. În această perioadă, consumatorii au cheltuit și peste 23 de miliarde de dolari în App Store - cea mai mare cheltuială pe trimestru înregistrată până în prezent.

Consumatorii caută diferite modalități pentru a se descurca în situația actuală, iar în unele cazuri, aplicațiile oferă soluția perfectă.

Câștigătorii de necontestat în această perioadă COVID-19 sunt aplicațiile din industrii precum munca / comunicarea la distanță, educația, social media și cumpărăturile online. Deși utilizatorii activi zilnic ai aplicațiilor de asistență medicală din Asia de Sud-Est și India sunt în scădere, a existat o creștere de 110% a cheltuielilor cu aceste aplicații în timpul pandemiei, în timp ce utilizatorii activi zilnic și descărcările au explodat în America de Nord, Europa și Orientul Mijlociu.

Având în vedere volumul mare de oameni care lucrează de la distanță, nu este de mirare că video conferințele și aplicațiile de conferințe online se bucură de o creștere explozivă. În America de Nord, aceste aplicații au înregistrat o creștere astronomică de 627% a descărcărilor și o creștere de 121% a utilizatorilor activi zilnic, așa că putem confirma nevoia critică de aplicații de comunicare.

Cinci tendințe emergente

În timp ce unele aplicații vor rămâne pe tuşă după carantină, alte industrii pot continua tendința ascendentă mult timp după pandemie. Acestea fiind spuse, există cinci tendințe principale care influențează astăzi industria de aplicații mobile:

Chatboturile. Furnizorii de servicii au trebuit să se adapteze rapid la situația de carantină și la noile modalități de interacțiune cu clienții lor. Desigur că toate au apelat la mediul digital. Aplicațiile mobile cu servicii precum cele bancare, cumpărăturile online, livrarea de produse alimentare și asistența medicală lucrează la încorporarea de chatboturi în aplicațiile lor. Acestea le permit consumatorilor să obțină răspunsuri la întrebările lor frecvente, fără a fi nevoie să apeleze la serviciul de asistență clienți și, cu 62% dintre consumatori interesați să interacționeze cu chatbot-uri, împreună cu un potențial de a economisi 8 miliarde de dolari pentru companii, chatboturile par a fi o opţiune de cursă lungă.

Sănătatea. Ironia stă în faptul că tocmai sănătatea stimulează tendința ascendentă. Aplicații precum Push Doctor, o aplicație de consultare medicală online, a înregistrat o creștere de 70% a consultărilor, în timp ce Well, o aplicație de e-telehealth, a înregistrat o creștere de 400% a numărului de descărcări. Dar consultațiile video online nu reprezintă singurul domeniu în care aplicațiile medicale vor experimenta creștere. Există un număr mare de gadgeturi care vă pot măsura ritmul cardiac, modul în care dormiți, temperatura, greutatea etc. toate conectate la smartphone-uri. Kinsa, o companie cu un termometru inteligent, se conectează la telefonul dvs. și oferă îndrumări personalizate bazate pe vârstă, febră și simptome, în timp ce agregă datele în fundal - permițând lui Kinsa să urmărească și să prezică unde debutează bolile. Aceste tipuri de aplicații oferă industriei medicale o șansă mai bună pentru a mobiliza resursele potrivite, în locurile potrivite, la momentele oportune.

Beaconurile. Tehnologia Beacon este o tendință de dezvoltare a aplicațiilor mobile care a fost complet adoptată de muzee, hoteluri, industria medicală și multe altele. Este utilă în tehnologia de localizare și în marketingul de proximitate. Beaconurile ar putea fi, de asemenea, utilizate pentru a monitoriza oameni, cum ar fi pacienții sau medicii din spitale în timpul urgențelor și pentru a oferi o navigare precisă în interior, folosind informațiile referitoare la proximitatea beaconurilor.

AR și VR. Există multe aplicații în comerțul electronic (eCommerce), domeniul imobiliar, industria auto, asistența medicală și educație care înglobează deja această tehnologie pentru o experiență mai bună a utilizatorilor. Cu puterea vitezei de internet extrem de rapide în mâinile utilizatorului, datorită 5G, timpul de încărcare și calitatea imaginii vor îmbunătăți foarte mult experiența utilizatorului pentru aplicațiile AR.

Educația. Odată ce învățarea la distanță se dovedește a avea succes în climatul actual, va rămâne în continuare o opţiune. Pe viitor, elevii vor folosi tablete pentru a învăța asistaţi de sistemele cu inteligenţă artificială, în timp ce interacționează cu profesorul prin intermediul videoclipurilor și convorbirilor online. Testele vor fi, de asemenea, efectuate pe tablete sau computere, iar elevii vor fi probabil supravegheați de o inteligenţă artificială care observă și identifică orice încercare de a copia - economisind sume importante de bani în acest proces.

Acestea sunt câteva aspecte pe care le putem observa în prezent, însă putem avea certitudinea că perioada de criză va influența tendințe complet noi.

În timp ce climatul actual a fost imprevizibil pentru consumatori în multe feluri, încrederea în aplicațiile mobile ca mijloc de comerț, comunicare, educație, cumpărături și divertisment va continua să crească. Pandemia a consolidat necesitatea unui sistem în care fiecare operațiune care, anterior, a necesitat prezența noastră reală poate fi realizată de la distanță. De la munca de la distanță, până la deschiderea unui nou cont bancar, efectuarea de cumpărături și interacțiuni cu alte instituții, nevoia de digitalizare a crescut imens, iar în perioada post-COVID-19 vom vedea, mai mult ca niciodată, mult mai multe afaceri cu aplicații mobile.

LANSAREA NUMĂRULUI 149

Marți, 26 Octombrie, ora 18:00

sediul Cognizant

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects