ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 90
Abonament PDF

Editorial 90

Ovidiu Mățan
Fondator @ Today Software Magazine



PROGRAMARE


Serviciile de mobilitate din zona urbană au devenit pentru mulți dintre noi un lucru cotidian, fie că vrem să comandăm un taxi sau un Bolt, fie că închiriem un Pony, scootere sau rezervăm un loc de parcare. Este vorba de o tehnologie nouă, disruptive, care și-a forțat intrarea pe piață, concurând cu serviciile tradiționale. Pe de altă parte, nu trebuie neapărat percepută ca o amenințare la adresa serviciilor clasice, ci, din contră, ca o completare a acestora. Necesară, mai ales în orele de vârf atunci când taxiurile sau celelalte mijloace de transport în comun nu pot face față. Democratizarea mobilității la care asistăm ne arată că fiecare persoană poată să folosească dar și să furnizeze servicii de mobilitate, chiar dacă acestea vor însemna doar închirierea mașinii proprii atunci când nu este folosită. Dacă acum serviciile de mobilitate răspund cererilor noastre, mă aștept ca în viitorul apropiat acestea să ne învețe comportamentul și să îl anticipeze. De asemenea, din perspectiva ecologică, este lucru știut că am contribui la reducerea noxelor și la o re-utilizare responsabilă a vehiculelor.

Ce s-ar putea face mai mult? Ne gândim, bineînțeles, la mașini și autobuze autonome. De asemenea, combinația dintre drone pentru livrarea de bunuri și mașinile autonome va face ca ceea ce comandăm online să vină mai repede la destinație. Dacă extindem un pic aria, putem lua în considerare avantajele telemedicinei, ale VR & AR shopping-ului. Toate acestea vin să ne facă viața mai ușoară, dar și să găsească noi oportunități pentru antreprenori. Tu ce ai face? Trimite-ne ideea ta pe adresa idei@todaysoftmag.ro și vei putea câștiga o invitație la IT Days 2020.

Deschidem ediția de față cu o analiză asupra impactului mașinilor electrice în Cum schimbă piața vehiculele electrice? și continuăm cu un review al primei zile a ediției de anul acesta a IT Days. Agile este, ca de obicei, un subiect popular și plin de provocări. Fragile Software Development face o paralelă între Agile și conceptul Antifragile introdus de Nassim Taleb. Asupra unor formule de hibridizare a metodologiei agile în managementul proiectelor software realizează o trecere în revistă a principalelor metodologii actuale (SCRUM, lean, design thinking, InnoDev, Gartner, Converge), dar vă propune și două metodologii noi: ingineria competitivă și CALDET (Competitive Agile Lean Design Thinking). Urmează un articol despre constrângeri, echipe performante dar și greșeli în Agile: Îmbunătățire deliberată - Întrebări ce duc la metrici eficiente. Un alt titlu, Mentalitate X.0, oferă o nouă abordare asupra mentalității companiilor și angajaților. Cât de bine ne cunoaștem candidații la interviu sau proprii angajați și cum ar trebui să ne aliniem față de diferitele personalități? Sunt câteva întrebări la care încearcă să răspundă articolul Îți cunoști oamenii din echipă? Domeniul strict tehnic este ilustrat de câteva articole captivante. Extensiile Reactive (Rx) prezintă pas cu pas abordarea și filozofia Reactive. Recent Node.js a introdus posibilitatea de a rula aplicații multithreading. Node.js Worker Threads vă arată care este modul de lucru și performanța acestei abordări în diferite situații. La final, vă propunem o serie de startupuri românești din domeniul mobilității urbane.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects