ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 80
Abonament PDF

UX ca la mama acasă De ce învățăturile din copilărie pot deveni best practices în UX?

Andreea Ivănuș
UX Designer @ PitechPlus



Mădălina Kaszoni
Marketing Specialist @ PitechPlus



PROGRAMARE

Un UX bun este un copil bine crescut care se comportă exemplar. Vă jucați împreună, comunicați foarte bine unul cu celălalt, nu țipă și nici nu te enervează până când îți vine să arunci telefonul din mână. Multe dintre lecțiile, pe care le-am învățat de la părinții noștri atunci când eram copii, ar trebui să fie urmate și în aplicarea unui design centrat pe utilizator. Un UX designer trebuie să gândească ca un părinte în procesul de dezvoltare al unui produs.

În general, comunicarea este unul dintre motivele principale pentru care utilizatorii revin pe site-uri și aplicații, iar fluxul ei are un impact important asupra unui customer journey, fie că ne referim la conversații personale cu familia și prietenii, ori la șansele de a îmbunătăți educația sau dezvoltarea afacerilor. Pentru adolescenți, tehnologia înlocuiește deseori interacțiunea personală, dar aceasta nu face neapărat comunicarea mai puțin semnificativă.

Piața a suferit schimbări majore în ultimul deceniu, datorită avansării tehnologiei și a utilizatorilor care s-au adaptat atât de bine la ea. În prezent, crearea unui produs de succes constă în mult mai mult decât dezvoltarea cerințelor tehnologice pentru un client. Într-o mare de aplicații, utilizatorul va alege întotdeauna aplicația cu care rezonează imediat. Dacă în trecut, utilizatorii căutau mijloace de comunicare doar în aplicații destinate mesageriei, acum caută oportunități de comunicare în fiecare aplicație pe care o folosește. Cu cât aplicația comunică mai sincer și mai deschis cu utilizatorul, cu atât gradul acestuia de satisfacție este mai ridicat și șansele să se întoarcă pe site cresc.

Procesul de UX design ne obligă să testăm soluția cât mai curând și frecvent posibil. Cea mai bună modalitate prin care putem crea un produs reușit este să lansăm o variantă beta, un prim proiect de unde putem obține feedback, apoi să îl îmbunătățim constant.

Sfaturile pe care părinții le urmează pentru a crea un bun parcurs pentru copii sunt valabile și în UX:

Urmând toți acești pași, putem dezvolta un produs foarte reușit și orientat spre utilizator, însă, din păcate, multe businessuri au neglijat această parte. În aceste cazuri, Auditul CRO ne oferă toate răspunsurile de care avem nevoie. Optimizarea ratei de conversie (CRO) ajută la aflarea motivului pentru care utilizatorii nu fac conversii și la îmbunătățirea site-ului sau elementelor cheie din site pentru a ajunge la rata de conversie pe care ne-o dorim. La finalul zilei, este vorba despre cum avem o rată de conversie mai mare, dar nu putem face aceasta fără o înțelegere profundă a nevoilor utilizatorului. Auditul UX ne ajută să înțelegem mai bine un user journey și, împreună cu echipa de marketing și development, putem găsi cele mai bune soluții care ne aduc rezultatele dorite.

Compania noastră face pași pozitivi în crearea de inițiative proactive prin care să devenim parteneri ai clienților noștri pe termen lung. Strategia este de a explora noi modalități prin care să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și de a valorifica posibilitățile de parteneriat în proiecte selective. În acest sens, avem o echipa dedicată formată din UX Analyst, QA, SEO Analyst, Marketing Specialist, Customer Succes Manager, care lucrează pe proiecte specifice, pentru a oferi clienților audit complet de CRO, lărgind astfel domeniile noastre de expertiză.

Conversiile pe care ni le dorim sunt realizate numai atunci când utilizatorii întâlnesc factorul uman, iar pentru aceasta e nevoie de lucru în echipă, concentrare pe utilizatori și analiza corectă a datelor. În realitate, suntem oameni care interacționează cu alți oameni prin intermediul tehnologiei, nu oamenii care interacționează cu tehnologia.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects