ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 147
Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 77
Abonament PDF

Arta vizualizării unui produs

Crăciun Miruna Ana
Community Manager @ Telenav



DIVERSE

Putem afirma încă de la început că nu vom aborda această temă strict din perspectiva scrum sau kanban. Ne vom referi însă la procesul canalizării ideilor sub forma unei scheme logice care depășește înțelesul standard al plăsmuirii. Obiectivul este crearea unui produs care să satisfacă în primul rând nevoia cererii, urmând ca, în planul doi să se situeze dorințele acționariatului sau ale părților interesate.

Ne regăsim rar în postura în care ne întrebăm dacă există o anume audiență pentru produsul meu? Dacă răspunsul este "da", iar echipa și-a depășit capacitatea pentru a putea fi în grafic cu acesta, putem doar să ne gândim că există o ruptură atât la nivel de comunicare, cât și un defect în predicție. Dacă, pe fondul unor circumstanțe, s-a pus problema unei viabilității scăzute, putem concluziona că nu s-a schițat progresul pe termen lung a ceea ce înseamnă procesul ciclic al unui produs.

Printre factorii de influență din ecuația noastră se află contextualizarea. În lipsa unui context definitoriu, procesul de vizualizare va eșua. Putem asocia contextul cu un set de roți ajutătoare, care conferă - pe lângă opinii de circumstanță - formarea unei mentalități prospective.

Oamenii implicați în activități din sfera managementului de produs tind să parieze pe reputație, dar ideal ar fi ca randamentul să ocupe o poziție universală. Ca o bună practică de business, ar ajuta ca soluțiile pe termen scurt să nu fie un factor decisiv - aceasta odată cu începerea procedeului vizualizării. O paralelă aproximativ firească poate fi trasată între profitul marginal și vocea utilizatorilor - cel dintâi reprezintă punctul de pornire, însă finalizarea se va face tot prin intermediul feedbackului constant.

Împărțind vizualizarea în patru stagii, vom putea inițializa mai clar un concept de end-to-end.

1.Materializare

Jock Busuttil descrie procesul de brainstorming ca pe o ședință de "căutare a ideilor cheie". Pe cât de edificator poate părea aceste concept, pe atât mai mult trebuie să ne amintim că nu tot ce este listat în backlog va ajunge în stadiul creației. În același timp - aceasta nu este de fapt o problemă. Pentru a putea dobândi o fluență în idei, puteți stoca câteva în fiecare lună - practic se va construi o bază de date proprie din care, mai târziu, se vor materializa cele mai omogene. Prezentarea câtorva dintre ele în fața echipei poate fi exact porția de stimul intelectual de care avem nevoie în procedeele premergătoare creației. Așadar, materializarea începe cu punerea ideilor pe foaie, fie practic sau digital.

2.Sincronizare

În timp ce noi suntem adânciți în căutarea unor soluții pentru elementele care vor ieși curând din circulație, alții, cu un pas înaintea noastră, vor lansa produse cu caracteristici diminuate , dar cu un scop acceptat de către cerere. Poate apărea senzația de presiune, dar odată ce treceți de la o perspectivă de nivel înalt la o serie de user stories construite succint și stabil, obiectivul va deveni realizabil, reducând astfel timpul până când se presupune că trebuie să fie gata de lansare. Procedeul de creație ar trebui să semene cu construcția piramidelor. Dacă nu vă petreceți suficient timp pentru a forma o bază solidă, până când ajungeți în vârf, fundația va fi deja plină de fisuri.

Sursa: www.pexels.com

3.Construire

Cu siguranță ați observat că în zilele noastre trendul este setat de ciclul de viață al produselor sau perfecționarea practicilor Agile. Detașați-vă de aceste cadre, deoarece acum vă aflați într-o fază de creație. Dacă cineva vă cere să construiți o masă de călcat complet automată, ar trebui să întrebați: "Cât de înaltă să fie?". Firește, ar fi ideal să colaborăm cu un designer sau specialist în grafică în această etapă. Ideea din spatele acestei fraze este să ne aducem aminte de mindsetul corespunzător, fără a ne gândi în prima clipă la cum se va comporta investiția într-un proiect. Un ingredient cheie aici este să începeți să vă construiți rețeaua ca și cum produsul dumneavoastră este deja finalizat. Această strategie promite să influențeze gândirea în sfera de business.

4.Branding

Gabriel Steinhardt descrie această disciplină ca pe o activitate care vizează generarea unei conștientizări și diferențieri a produselor. Fiind înconjurați de o multitudine de resurse, o bună parte din procesul de branding se realizează prin intermediul canalelor sociale. În unele privințe, procesul de marketing și de gestionare a produselor sunt similare sau chiar complementare - odată ce terminați maparea unui produs, vânzările intră în discuție aproape natural.

Doresc să închei cu cuvintele lui George Santayana: "Progresul, departe de a consta doar în schimbare, se bazează pe retenție". Aș spune că acest lucru funcționează ca o mantra în timp ce vă angajați în dezvoltarea unui produs : nu contează dacă este vorba despre Nvidia GeForce RTX 2080 Ti sau despre lapte pe bază de plante. Pentru a rezuma, căutați doar ideile care vă lipsesc.

Bibliografie

  1. Jock Busuttil (2015), "The Practitioner's Guide to Product Management ", pg. 20-35

  2. Peter Taylor (2010), "The lazy project manager", pg. 47

  3. Gabriel Steinhardt (2017), "The Product Manager's Toolkit: Methodologies, Processes, and Tasks in Technology Product Management, pp. 105-110, pp. 234-244

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects