Thomsons Online Benefits a inaugurat noul sediu din Cluj-Napoca, în clădirea The Office, și a anunțat că va face noi angajări pentru echipa sa din centrul tehnologic de excelență de la Cluj. Furnizorul de software, ales de primele opt dintre zece cele mai importante companii de tehnologie din lume, sărbătorește alături de angajații clujeni șase ani de activitate pe plan local și anunță că vor angaja încă 70 de persoane pentru echipa din Cluj.
"Investiția noastră în România este un element important al strategiei businessului nostru și ne propunem să avem 300 de angajați până la finalul anului și mult mai mulți până la sfârșitul 2019. Rolurile noastre din Cluj devin din ce în ce mai complexe, pe latura tehnică, de business și de leadership. Clujul este sediul pentru care am planificat cele mai mari investiții în perioada următoare", a declarat Abdel Azzam, General Manager al biroului Thomsons din Cluj-Napoca.
Darwin™ este platforma online de beneficii pentru angajați numărul 1 din lume, cu peste două milioane de utilizatori și disponibilă în peste 30 de limbi. "Fiind o companie IT, de produs, accentul cade pe calitatea produsului nostru, Darwin™, și pe experiența unică, personalizată, pe care colegii din Cluj o oferă clienților noștri", a spus Stephen Read, CEO-ul companiei Thomsons Online Benefits.
Pete Craghill, Chief Technical Officer, este cel care a pus bazele echipei din Cluj cu primii șase angajați în 2012 și a format echipa de astăzi. "Suntem extrem de mulțumiți de decizia de a alege Clujul. Încă de atunci, ne-a fost clar că orașul și oamenii pe care i-am cunoscut se pliază pe ceea ce ne dorim noi pentru a ne dezvolta. Talentul, ambiția oamenilor și deschiderea lor față de aria tehnică și inteligența emoțională ne-au demonstrat din start că am luat decizia corectă. De atunci, combinația dintre aceste elemente nu încetează să ne impresioneze", a spus Pete Craghill.
Clujul găzduiește centrul tehnologic și de operațiuni Thomsons din România, cu principalele arii de business: tehnologia revoluționară, excelența în servicii pentru clienți și expertiza în beneficii, puse în valoare de angajați curajoși, ambițioși și pasionați de tehnologie. "Ne diferențiem pe piața locală prin pachetele de beneficii special gândite și adaptabile la nevoile fiecărui angajat, pentru a ne susține oamenii în momentele speciale din viața lor", explică Joanna Bean, Head of People în cadrul Thomsons.
Darwin™ ajută departamentele de resurse umane să asigure personalizarea, implementarea și administrarea pachetelor de beneficii pentru angajați, pentru numeroase companii globale precum Samsung, BP, Cisco, Sage și Bristol-Myers Squibb.
de Lucian Mâțu
de Elena Leu