ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 151
Numărul 150 Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 70
Abonament PDF

Calitățile care ne duc mai aproape de dorința clientului

Vlad Haiduc
Teambuilding Manager @ Azimut Happy Employees



MANAGEMENT

Ştim cu toţii că în momentul în care dorim să avem o comunicare clară şi să ne facem mai bine înţeleşi, cu cât avem mai puţine persoane care transmit acelaşi mesaj, cu atât este mai bine. Cu cât adăugăm mai multe platforme sau persoane care să transmită informaţia, cu atât mesajul final poate să difere în funcție de perspectiva fiecărui participant la proces. Există și angajați care se află zilnic în această situație. Aceştia trebuie să jongleze cu un mix de informaţii de la client, de la omul de vânzări, de la developeri, de la designeri înapoi la client. De multe ori se ajunge în situaţia ilustrată în imaginea următoare.

Vorbim desigur despre toate persoanele care lucrează la ceea ce își dorește clientul- resursa importantă a unei firme de IT care se asigură de calitatea produsului pe care firma îl livrează. Într-o piaţă în creştere precum ceea de IT, unde din ce în ce mai multe firme oferă servicii similare, o modalitate bună de a păstra clienţii este să te asiguri că livrezi un produs/serviciu superior din punct de vedere calitativ. Aici intervin testerii, developerii, UX s.a.m.d. Din acest motiv, pe lângă partea de hard skills care diferă în funcţie de tehnologia cu care lucrează, aceste persoane (care lucrează la ceea ce își dorește clientul) au nevoie de un set de soft skills generale care să-i ajute în activitatea lor. Așadar, care sunt calitățile acestea, care ne duc mai aproape de dorința clientului?

ntt data

Empatia - Când spun empatie mă refer la capacitatea de a privi lucrurile din perspectiva utilizatorului final. Adică să aibă abilități de a se transpune în papucii persoanei care va folosi produsul respectiv, făcând abstracţie de cunoştinţele tehnice pe care el le are. De asemenea, trebuie să privească produsul la care lucrează fără a face presupuneri sau a considera că utilizatorul ştie deja anumite lucruri.

Atenția la detalii - Pentru a găsi cât mai bine defectele unui produs, un tester trebuie să fie capabil să aibă o viziune detailată asupra fiecărui mecanism. O cunoaştere în mare a funcţionalităţilor nu ne ajută să ne dăm seama exact unde ar putea apărea eroarea şi cum am putea să corectăm acest lucru, ci atenția sporită la detalii.

Managementul resurselor - Am ales special să nu spun doar managementul timpului deoarece acesta reprezintă doar o mică parte din întreg. Este de preferat ca angajatul să fie conştient de energia pe care o are într-o zi, de momentele potrivite pentru a face anumite sarcini și a avea o eficienţă cât mai mare etc. .

Adaptabilitate - Persoana în cauză trebuie să fie capabilă să poată face schimbări rapid şi să migreze ușor de la o schimbare la alta. Dacă rămâne fixată prea mult pe o idee şi nu acceptă schimbarea, nu va putea să pornească cu o motivaţie crescută către o idee nouă. Trebuie să înţeleagă natura schimbării şi să poată să se detaşeze uşor de lucruri chiar dacă a investit timp şi efort în ele.

Ce este important este să începem să identificăm care dintre aceste calităţi sunt mai importante pentru firma noastră şi să începem să le cultivăm indiferent de metoda pe care o alege. Cu cât angajații care lucrează direct cu nevoile clientului vor fi mai pregătiți, cu atât produsul nostru final va arăta mai bine.

NUMĂRUL 150 - Technologiile SAP ABAP

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects