ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 66
Abonament PDF

Influența căutării după voce asupra rankingului SEO

Ciprian Odobescu
Contributing Content Strategist @ Subsign



DIVERSE

Una din tehnologiile cele mai în vogă, introdusă în ultimii ani, Voice Search, are creșterea cea mai mare de pe piaţă la nivel global. Creșterea ține cont de faptul că anul trecut, potrivit Google, 20% dintre toate interogările au fost pe bază de voce. Comenzile vocale se fac pe smartphone, iar cum Google trece acum la mobile index este ușor de înţeles de ce sunt atât de importante într-o lume digitală care are în centru telefonul mobil.

Evident, odată cu popularitatea comenzilor vocale, comercianţii din lumea întreagă trebuie să se adapteze, deoarece vechile strategii SEO nu vor mai fi eficiente. Discutăm aici despre modul în care comenzile vocale influenţează și modelează strategiile SEO.

1.Telefonul mobil plasat pe primul loc

Website-ul vostru trebuie optimizat pentru mobil. După cum s-a menționat anterior, accentul pus de Google pe domeniul mobil face ca website-ul să fie poziționat în ierarhie în funcție de acest criteriu, prin urmare, când website-ul funcționează pe smartphone trebuie să oferi utilizatorului o interacțiune de calitate. Mai mult, este foarte important ca setările de locație să fie aduse la zi, acestea jucând un rol central în comenzile vocale. Gândiți-vă de câte ori ați vrut să găsiți "restaurants near me" ("restaurante de lângă mine") sau "shops near me" ("magazine de lângă mine").

2.Conţinutul conversaţional

Pe cât de evident pare, oamenii nu vorbesc așa cum scriu. Încercați să citiți cu voce tare ce vedeți pe un website și veți sesiza diferența. O parte din conținutul scris poate suna rău, unele expresii pot fi prea lungi și se pot utiliza cuvinte ce nu sunt uzuale în vorbire. Mai mult, unele website-uri au un ton prea formal, sec chiar. Când vine vorba de interogări, diferențele sunt și mai clare. De exemplu, este natural să scriem "Restaurants Colosseum", pentru a afla ce restaurante sunt aproape de Colosseum în Roma. Când folosim Siri sau Google Assistant, abordarea naturală este de a spune " What's the closest restaurant to the Colosseum?" ("Care este cel mai apropiat restaurant de Colosseum?"). Pe scurt, conținutul trebuie să aibă un ton conversațional relativ familiar, cu expresii din limbajul cotidian.

3.Cuvinte cheie Long-tail

Deoarece oamenii folosesc expresii lungi în comenzile vocale, este normal ca și cuvintele cheie de mici dimensiuni să fie puțin relevante. Comercianții trebuie să acorde atenție sporită cuvintelor cu puternic impact conversațional, cele aglutinate, pe care oamenii le folosesc când caută un produs sau un serviciu prin comandă vocală. Pentru a eficientiza eforturile voastre SEO, trebuie utilizate cuvinte cheie care evidențiază detaliile și beneficiile produselor voastre, iar dacă e nevoie, expresii sau propoziții specifice.

Copyright: Daniela Manole

4.Întrebări frecvente

Pentru a vă îmbunătăți strategia SEO, includeți pe website o secțiune de Întrebări frecvente (A Frequently asked questions - FAQ). Utilizatorii folosesc comenzi vocale în micro-momente, când e nevoie de comanda vocală pentru o situație urgentă ce necesită rezolvare. Acestea se împart în patru grupe:

O secțiune care răspunde pe un ton conversațional întrebărilor specifice micro-momentelor , va duce website-ul vostru departe.

Odată cu moda asistentului virtual, putem spune sigur că vom avea comenzi vocale și pe viitor. Una din cele mai bune metode de a vă familiariza cu ele și de a învăța cum funcționează este de a le utiliza efectiv. Încercați-le, observați cum vă puteți adapta strategia digitală la acestea. Poate vor începe să vă placă.

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects