ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 64
Abonament PDF

Conducând cutia automată cu cod generat

Adrian Tintea
Application Engineering Team Leader BU Transmission / Division Powertrain @ Continental Sibiu



PROGRAMARE

Încă de la începutul folosirii generării automate a codului ANSI C cu ajutorul generatorului de cod de la dSpace, TargetLink, Continental a făcut primii pași în folosirea toolurilor de dezvoltare bazată pe modele (en. Model Based Development, MBD).

În Sibiu, acest mod de lucru a început să fie folosit în 2006, colegii din Germania având deja la ora aceea o experiență solidă în ceea ce privește MBD, în departamentul Body&Security. Multe lucruri s-au schimbat de atunci. Proiectele au fost aduse la nivelul de producție folosind acest mod de dezvoltare de software, au fost stabilite modele de lucru, medii de dezvoltare, îndrumare și reguli de dezvoltare. Toate cele enumerate mai devreme au fost gândite și create special pentru noua paradigmă de dezvoltare a software-ului, MBD. Combinarea cunoștințelor inginerilor de software cu cele ale dezvoltatorilor de funcții și împreună cu unelte de tipul TargetLink-ului (împreună cu serviciile de suport de calitate oferite de dSpace) au oferit o bază pentru crearea unui mod de lucru standardizat în proiecte.

Dezvoltarea bazată pe modele a condus și la dezvoltarea rapidă companiei, a departamentelor și a competențelor pe care compania le are și le poate oferi clienților. MBD-ul a constituit, de asemenea, o piatră de hotar și în ceea ce privește calitatea software-ului și a timpului de dezvoltare, acestea fiind mult îmbunătățite.

O schemă de principiu a cutiei de viteză automată cu dublu ambreiaj se află mai jos. Cutia de viteze cu dublu ambreiaj este în principiu o cutie automată pentru că nu necesită în mod normal interacțiune cu șoferul. Șoferul poate schimba, totuși, în mod manual, treptele de viteză folosind elementele de acționare electrice și/sau hidraulice care sunt deja instalate pe transmisie. Ea folosește două ambreiaje separate, după cum se poate vedea mai jos: unul pentru treptele de viteză impare și unul pentru cele pare. Această cutie poate fi considerată ca două cutii de viteză manuale, funcționând împreună pentru a împlini aceeași funcție, fiecare cu ambreiajul său, aflate în aceeași carcasă. În dezvoltarea de software pentru cutiile de viteză cu dublu ambreiaj, locația noastră a fost implicată în mod direct cu rezultate excelente.

Schema de principiu a unei cutii cu dublu ambreiaj

În departamentul care se ocupă de partea de cutii de viteză și diferențiale, nu contează tipul de transmisie. Fie că vorbim de o cutie cu dublu ambreiaj, una automată cu convertor de cuplu, una pilotată sau de control al unui diferențial, toate au în partea de software aplicativ componente realizate cu ajutorul generării de cod din modelele TargetLink. Proporția de software generat din modele va continua să crească și pe viitor, softul de aplicație fiind prezent în proporție tot mai mare și cu o tot mai mare importanță. Modularitatea și flexibilitatea oferite de MBD vor fi principii de bază în această zonă, oferind posibilități multiple de implementare a unor functionalități noi în viitor.

LANSAREA NUMĂRULUI 149

Marți, 26 Octombrie, ora 18:00

sediul Cognizant

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects