ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 60
Abonament PDF

Ghid de bună conduită în dezvoltarea de produs

Andrei Adam
Product Manager @ 3Pillar Global Trainer @ SPOR



DIVERSE

Vorbim mereu despre clienți și despre cum să facem să-i avem în permanență în centrul atenției, despre cum să ne punem în pielea clienților și despre cum să le cucerim inimile. Uităm însă la fel de des să ne ascuțim armele în lupta cu cel mai potrivnic dușman, noi înșine.

Să ne alegem cu înțelepciune lupta pe care să o purtăm

Concurența nu este o problemă. Concurența este un imbold, este unul dintre factorii care ne determină să fim mai buni, mai eficienți, este ceea ce ne ajută să fim cu un pas înainte în această lume extrem de dinamică și de imprevizibilă. Lupta împotriva cutumelor, lupta împotriva tentației de a ne inspira, de a căuta modele, lupta împotriva atracției fatidice către măruntaiele reglajelor de finețe, acolo stă biruința noastră. Odată ce reușim să depășim aceste obstacole, aflăm că "pionier", "lider de piață" sunt doar cuvinte mari șlefuite cu arme bine calibrate. Iar în lupta aceasta, concurența nu ne împiedică, ci dimpotrivă.

Să fim proactivi, nu doar să reacționăm

Atunci când ajungem să reacționăm mai mult decât să acționăm cu anticipație, acela este momentul în care suntem deja cu cel puțin un pas în urmă. Este panta descendentă de-a lungul căreia mai mult reparăm decât încântăm prin inovare, mai mult peticim în loc să creăm noi oportunități. Adaptabilitatea și curajul de a fi noi cei care să facem primul pas, acestea denotă maturitate, sunt dovada învingerii temerilor și semnalează prezența unei atitudini potrivite, care să favorizeze o evoluție constantă.

Să avem o conștiință unitară

O comunicare transparentă, atât pe orizontala cât și pe verticala ierarhiilor corporatiste, nu poate decât să adâncească sentimentul de apartenență, să augmenteze nivelul de conștientizare, să sporească încrederea și să maximizeze eficiența efortului depus. Tragem cu toții "la aceeași căruță" și trebuie să simțim acest lucru, nu să-l citim pe un afiș motivațional. Ori dacă atitudinea este cea potrivită și îndreptată unitar înspre un scop comun, atunci nu există limite în ceea ce privește performanțele ce pot fi atinse.

Să ne ferim de negura diletantismului

Nimeni nu s-a născut învățat. Un element vital al evoluției este însă continuitatea și consistența. Este necesar să ne șlefuim abilitățile, să ne menținem în permanență informați, să ne perfecționăm și să ne adaptăm metodele de lucru, totul pentru o dezvoltare optimă atât din punct de vedere profesional, cât și personal, astfel încât asemeni unui meșter iscusit, să iasă din mâinile noastre o creație cât mai bine pliată pe nevoile clienților. Lucrând cu noi înșine, vom fi implicit capabili să creăm un produs de o calitate și o valoare sporită.

Să ne asumăm riscuri

Munca asiduă și talentul nu sunt de-ajuns. Nimeni nu a rămas vreodată în istorie fără un dram de îndrăzneală, de risc asumat, acel ceva care ne scoate cu certitudine din zona de confort, dar care ne poate totodată separa de restul lumii. Încrederea în noi înșine este ceea ce ne stabilizează în astfel de acțiuni și ne ajută să ne păstrăm luciditatea, detașarea și viziunea clară asupra obiectivului final.

Să fim noi înșine, să ne metamorfozăm constant într-o versiune tot mai bună a noastră și să ne privim cu încântare în oglindă. Aceasta va însemna că vom fi capabili să creăm cel mai bun produs pe care l-am putea vreodată concepe, iar aceasta este tot ceea ce ne doresc!

LANSAREA NUMĂRULUI 149

Marți, 26 Octombrie, ora 18:00

sediul Cognizant

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects