ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 50
Abonament PDF

Walking Month – cum să transformi mersul pe jos în fapte bune ?

Andreea Misarăș
Events & Communication Specialist
@Betfair



EVENIMENTE


„Adevărata valoare se găseşte în lucrurile simple”

Început în 2010 ca o iniţiativă internă pentru angajatii Betfair, Walking Month şi-a dorit încă de la început să promoveze un stil de viaţă sănătos, dar şi interacţiunea între angajaţi. Competiţia a luat o amploare, pe care nimeni nu ar fi anticipat-o. De la an la an au fost tot mai multe persoane înscrise; oameni cu pedometre alergând seara în parc pentru că nu şi-au făcut numărul de paşi setaţi pentru acea zi, poze de la nunţi şi botezuri în care se văd în prim plan brăţările concursului, recorduri de paşi făcuţi la petrecerile firmei, colegi "certându-şi" coechipierii că au făcut prea puţin paşi. Cam aceasta este atmosfera într-o lună de competiţie Walking Month.

În acest context extinderea ediţiei la nivel local a fost pasul firesc care trebuia făcut, motiv pentru care în 2015 s-a dat startul primei ediţii pentru comunitate a programului Walking Month.

Odată cu această ediţie, pe lângă promovarea unui stil de viaţă sănătos, a distracţiei şi interacţiunii între colegi a fost adăugată şi o componentă de responsabilitate socială; astfel, toţi banii strânşi din taxa de participare au fost donaţi pentru utilarea cu echipament medical a Secţiei de Terapie Intensivă a Spitalului de Copiii Cluj.

Dacă pentru a te înscrie la alte competiţii sportive, ai nevoie de anumite abilităţi fizice exersate de-a lungul timpului, la Walking Month ai deja toate ,, ingredientele" pentru a participa, deci practic nu ai nicio scuză pentru a nu fi în acest concurs.

Așadar, ce este Walking Month?

… un mod inedit de a strânge fonduri pentru o cauză bună şi a promova un stil de viaţă activ şi sănătos.

Ce a însemnat ediţia din 2015?

42.000 lei (9,300 euro) au fost donaţi Secţiei de Terapie Intensivă a Spitalului de Urgenţă pentru Copiii Cluj.

560 de participanţi au ales să adopte un stil de viaţă mai sănătos şi să susţină cauza propusă.

172.861.880 de paşi au fost făcuţi în cele 30 de zile cât a durat competiţia - pași care transformaţi în kilometri reprezintă mai mult decât întreaga circumferinţă a Pământului!

În cifre ediţia 2015, ar arăta cam aşa:

Walking Month în 2016

Să îi cunoaştem mai bine pe beneficiarii campaniei!

Serviciul de Ajutor Maltez are în grijă copiii cu probleme neuromotorii și alte deficienţe asociate. Terapia specializată poate face diferenţa între un copil care rămâne toată viaţa dependent de părinţi sau unul care se poate integra în comunitate.

Fondurile pe care dorim să le strângem prin intermediul Walking Month pot asigura terapia a 10 copiii pentru un an întreg!

Începând să scriu acest articol nu înţelegeam de ce îmi vine în minte în mod obsesiv un citat: "Adevărata valoare se găseşte în lucrurile simple", însă pe măsură ce îl scriam am realizat că aceasta este de fapt esenţa programului Walking Month. Pur şi simplu mergând, facem atât de multe lucruri: ne păstrăm sănătatea, ne distrăm împreună cu ceilalți, nu mai poluăm mediul lăsând mașina în garaj pentru o lună, scăpăm de grija locurilor de parcare și cel mai important, putem da o mână de ajutor celor care au multă nevoie de asta: anul acesta este mergem pentru ca şi ei să poată merge.

12 Septembrie - 11 Octombrie luna Walking Month - competiţia la care câştigăm începând din momentul în care am ales să participăm!

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects