Soluțiile digitale și IT au schimbat modul în care acționăm în viața de zi cu zi. Au transformat mediul de afaceri și au deschis drumul către acces mai mare la informații și la contacte noi, prin intermediul internetului. Cu greu mai poate fi imaginată o afacere care să nu foloseasca un soft de business sau o soluție digitală pentru angajații și clienții săi.
Bugetele companiilor sunt, însă, de multe ori limitate, iar managerul trebuie să aleagă doar câteva soluții în care să investească. Din nevoia de a putea testa într-un singur loc o gamă variată de soluții digitale, a apărut Internet&Mobile World, cea mai mai amplă expo-conferință de soluții digitale și IT pentru afaceri din Europa Centrală și de Est.
Desfășurat pe 5-6 octombrie la Romexpo București, evenimentul aduce laolaltă peste 1,800 de produse și servicii digitale, prezentate de peste 130 de expozanți. Gama de servicii și produse este variată, fiind prezentate soluții din domeniile infrastructură, securitate, device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce, software pentru business și cloud.
Peste 8,000 de participanți în cele două zile de eveniment
Evenimentul a crescut o dată cu nivelul pieței de IT din România. Dacă la prima ediție, Internet&Mobile World a adunat 3,300 de vizitatori, cea de-a cincea ediție va primi peste 8,000 de participanți, din peste 4,500 de companii din întregul continent. În același timp, industria IT a devenit unul dintre principalele motoare de creștere economică, așteptările fiind ca investițiile în IT să ajungă la peste 3 miliarde USD la nivel național în 2017.
Având în vedere multitudinea de produse și servicii prezente în expoziție, vizitatorii sunt îndemnați să descopere soluții personalizate pentru business-urile în care sunt implicați. Serviciile de IT și digital pot ajuta la dezvoltarea și creșterea afacerilor de pe piața locală, iar participanții reprezintă peste 25 de industrii - IT, telecomunicații, servicii bancare, Horeca, FMCG, publicitate, energie, imobiliare, pharma și multe altele. Aceștia vor beneficia de spații de networking extinse, unde pot găsi noi parteneri și furnizori, ale căror soluții sunt pliate pe nevoile individuale pentru fiecare companie și industrie.
Telekom Romania este pentru a cincea oară sponsorul principal al Internet&Mobile World. Oficialii grupului de companii consideră evenimentul ca fiind "spațiul ideal în care se întâlnesc jucători mari din industrie cu antreprenori și experți în tehnologie."
5 scene cu peste 130 de speakeri
Internet&Mobile World aduce împreună peste 130 de speakeri internaționali și locali pe cele cinci scene din eveniment: Main Stage, Marketing-Innovation, Dev, Enterprise Solutions și Digital Marketing & E-Commerce. Aici vor fi dezbătute ultimele trenduri în materie de soluții de digital și IT pentru afaceri, printre care robotică în business, cybersecurity, dezvoltarea aplicațiilor mobile, realitate virtuală, JavaScript, Java, platforme IoT și multe altele.
Cele peste 90 de sesiuni vor fi desfășurate pe parcursul celor două zile, iar unii dintre primii speakeri confirmați sunt Markus Kramer, Partener la BRAND AFFAIRS, Nathan Waterhouse, CEO și co-fondator la OI ENGINE IDEO, Dom Boyd, Head of Strategy & Planning la ADAM&EVE DDB, Maarten Leyts, CEO al TRENDWOLVES și mulți alții. Lista completă poate fi consultată pe site.
Accesul pentru cele două zile se face pe baza biletelor achiziționate în prealabil. De asemenea, profesioniștii de marketing și programare pot accesa conținut specializat pe cele două scene din cadrul evenimentului, Marketing-Innovation Stage și Dev Stage. Numărul de bilete pentru aceste scene este limitat, iar rezervările se pot face pe site-ul www.imworld.ro.
Partenerul principal este Telekom Romania, iar partenerii de scene sunt: Raiffeisen Bank, MiniCRM, MasterCard.
Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Luxoft, M247 Europe, BitDefender, Avangate, RINF, Viva Telecom, Luxoft Training si Voxility.
Asociații, evenimente și instituții partenere: Advertising Week, ANIS, ARIES, Asociația IT, ATIC, BCCBR - Camera de Comerţ Bilaterală Bulgaria - România, BCMA, Camera de Comerț a Olandei, CIO Council, DCIA, Elite Networking Club, GDG București, IAA, ICT Cluster Bulgaria, Innovation Labs, Lumea SEO PPC, Network Marketing Forum, Poland Connectionpoint, RICAP, Romanian Startups, Smart Alliance, Tech Society
Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro
Parteneri media: Adhugger, Agora, Business24, Cariere, Cloud Mag, Comunicatedepresa.ro, Elevate, Forbes, Hotnews, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, SMARK, Trends HRB, Today Software Magazine, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com
de Diana Costa
de István Nagy