ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 47
Abonament PDF

Interviu cu Robbert Visser despre SkinVision

Ovidiu Mățan
Fondator @ Today Software Magazine



INTERVIU

1. Aveţi un CV impresionant : fondator al Circularia, Ruby Tribe, Saker Sportscars, Cluj Cowork, Extreme Projects, CTO of SkinVision, WeStyle şi consilier Saker Sportscars, Club Judge, Betribes. Cum găsiţi timpul necesar pentru a vă ocupa de toate aceste lucruri cu success?

Uitându-mă la ȋntrebarea dumneavoastră, ȋmi dau seama că CV-ul meu nu este complet, dar acesta nu este un lucru care să mă intereseze. Mă ajută faptul că fac lucruri care ȋmi plac foarte mult, lucruri ȋn care cred. Pe parcursul anilor am ȋnvăţat că, dacă nu crezi cu adevărat ȋn ceva, acel lucru devine foarte greu de făcut și este o formulă pentru eșec. Mai mult, cred că ţine și de puterea de a lucra mult și de a continua să faci acest lucru bine. 

Unul dintre lucrurile recente ȋn care sunt implicat este Cluj Makers și ȋncurajez pe toată lumea să viziteze acest loc. Cluj Makers este un loc unde oricine ar trebui să poată să facă orice, oricând, din aproape orice material. Scopul nostru este să le permitem membrilor noștri, din orice domeniu, să lucreze cu aproape orice material, să ȋși ȋmpărtășească cunoștinţele și abilităţile cu ȋntreaga comunitate pentru a cultiva abordarea inginerească, creativitatea și DIY (Do it yourself!- Fă singur!), și pentru a reȋnvia meșteșugurile tradiţionale.

2. Cum de v-aţi mutat la Cluj?

După ce am vândut afacerea cu mașini sportive, eram ȋntr-o perioadă de tranziţie și am fost ȋntrebat de un prieten dacă pot să ȋl ajut cu un proiect ȋn România. Experienţa fost grozavă și mi-a stârnit interesul. Ȋn timp, am decis să creăm o echipă de development pentru un startup din Olanda. Evident, m-am gândit să fac acest lucru ȋn România și, după ce am analizat câteva orașe, am decis că cel mai bun loc este Clujul.  De atunci, ȋmi place foarte mult aici.

3. Vorbiţi-ne despre aplicaţia "SkinVision"?

Cu ajutorul unei aplicaţii pe telefonul inteligent, SkinVision îi ajută pe oameni să identifice aluniţele/nevii cu potential malign din timp. SkinVision este o soluţie unică, de încredere, care este susţinută de o bază de date de 1M de imagini cu alunițe/nevi cu potenţial malign, poze provenite de la utilizatorii noştri. La nivel global, am depăşit 500k de clienţi care au descărcat aplicaţia.

Momentan, suntem singura aplicaţie dovedită ştiinţific care să identifice cancerul de piele şi singura aplicaţie CE la nivel global. 

Suntem foarte mândri să oferim această soluţie unică, de încredere cu susţinerea unor clinici celebre în diagnosticarea şi tratamentul cancerului de piele, clinici precum: LMU, Mayo Clinic care fac parte din comitetul nostru ştiinţific.

Noi răspundem unei nevoi reale şi urgente. Numărul cazurilor de cancer de piele este în creştere, iar numărul utilizatorilor expuşi la risc care sunt monitorizaţi activ este scăzut.  Pur şi simplu nu există suficienţi specialişti medicali (doctori de familie specializaţi, dermatologi) care să diagnosticheze, să trateze şi să monitorizeze riscul populaţiei de a dezvolta cancer de piele. 

Cum funcţionează?

Aplicaţia îţi permite să realizezi poze de calitate superioară ale unei leziuni sau aluniţe/nev. Imaginea este apoi analizată online, prin intermediul sistemului nostru care evaluează gradul de risc asociat fiecărei imagini (roşu, galben sau verde). Odată identificat gradul de risc, puteţi urmări schimbările ce survin în timp la aluniţele/nevii cu potenţial malign. Dacă vă simţiţi confortabil cu acest lucru, puteţi oricând să partajaţi poza sau galeria cu doctorul de familie sau cu dermatologul dumneavoastră.

 

Noi nu diagnosticăm melanomul şi nu avem ambiţia de a înlocui vizitele la doctor. Noi doar completăm vizitele regulate la doctor şi dorim să încurajăm oamenii să se prezinte la doctor la momentul potrivit, pregătiţi cu o galerie de poze.

Telefoanele inteligente sunt universal accesibile. Ele pot să încurajeze pacienţii să îşi trateze sănătatea responsabil.

4. Poate această aplicaţie să înlocuiască dermatologul?

SkinVision nu înlocuieşte vizita la un dermatolog sau la un medic de familie, ci mai degrabă o completează. Noul sistem SkinVision Pro le permite profesioniştilor să menţină legătura cu pacienţii lor şi să îi monitorizeze de-a lungul timpului. (Teledermatologie şi Monitorizare Online).

5. Cât de fiabilă este aplicaţia "SkinVision"? Aveţi mărturii de la oameni care au detectat cu succes o aluniţă periculoasă cu ajutorul aplicaţiei "SkinVision"?

Răspunsul scurt la această întrebare este că furnizăm ochiul/expertiza unui dermatolog pe telefonul inteligent, pentru a găsi aluniţe/nevi cu posibil potenţial malign. Un dermatolog le identifică în 70 - 90% din cazuri.

Acurateţea evaluării online a fost testată extensiv în una din cele mai mari clinici dermatologice din Europa, LMU în Munchen. Pe baza acestor studii, putem determina cât de fiabilă este analiza datelor.

Zilnic, detectăm în medie câteva sute de aluniţe potenţial periculoase. Sfatul nostru este să vizitaţi un doctor de îndată ce aflaţi de acest risc. Una dintre recompensele faptului că suntem un startup în domeniul sănătăţii este că primim frecvent mesaje de la oameni care şi-au extirpat cu succes un melanom detectat cu SkinVision.

O ştire recentă la New Zealand Television a prezentat o doamnă care a mărturisit că SkinVision i-a salvat viaţa. Accesaţi: https://vimeo.com/161299683

LANSAREA NUMĂRULUI 149

Marți, 26 Octombrie, ora 18:00

sediul Cognizant

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects