ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 148
Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 45
Abonament PDF

Cel mai mare hackathon la nivel mondial, NASA Space Apps Challenge 2016, la Cluj-Napoca

Maria Revnic
Communication Specialist @ClujHub



DIVERSE


De la începuturile sale în 2012, International Space Apps Challenge a devenit cel mai mare hackathon mondial. Competiția, parte a NASA Open Innovation Program, este Incubatorul de inovare al Agenției Spațiale Americane.

În calitate de membru convocator, NASA trasează viziunea generală, definește principiile directoare, formulează temele principale și problemele specifice în cadrul fiecărei categorii în parte și pune la dispoziția participanților bune practici dar mai ales seturi de date provenite din misiunile sale, cu scopul de a produce soluții open-source relevante pentru nevoile planetare. La nivel local, NASA se sprijină pe efortul colaborativ a sute de organizații voluntare și al partenerilor acestora.

În România hackathon-ul va avea loc doar la Cluj-Napoca, între 22 și 24 aprilie, fiind organizat de Centrul de Antreprenoriat Startup Transilvania, în colaborare cu TechAcademy și ClujHUB.

În fiecare an mii de participanți din cele mai diverse domenii (programatori, oameni de știință, profesori, tehnologi, artiști, designeri, ingineri, storytellers, studenți și antreprenori), indiferent de nivelul de experiență, colaborează pentru a dezvolta soluții inovative la unele dintre cele mai presante provocări planetare și spațiale, folosind datele puse la dispoziția publicului de către NASA. Soluțiile rezultate variază de la aplicații mobile la jocuri, hardware și multe altele (printre cele demne de menționat numărându-se Sky Watch, NYSpaceTag sau Cosmix).

Ediția din 2015 a International Space Apps Challenge a ajuns la aproape 14.000 de participanți din 62 de țări și 133 de orașe din întreaga lume. Ne așteptăm însă ca evenimentul de anul acesta să fie cel mai mare de până acum pentru că sunt peste 170 de orașe participante. Startul înscrierilor se va da pe 21 martie.

Temele competiției sunt Terra, Aeronautica, Tehnologia, Stația Spațială Internațională, Călătorie spre Marte, De la Sistemul Solar la infinit, urmând ca problemele ce urmează a face subiectul hackathon-ului să fie publicate pe 22 martie pe https://2016.spaceappschallenge.org/.

Înainte de competiția propriu-zisă, (o dată exactă urmând va fi anunțată ulterior) va avea loc un eveniment Data Bootcamp, al cărui scop este de a-i familiariza pe participanți cu noțiunea de hackathon, cu seturile de date și unelte NASA, cu conceptele și abilitățile de problem solving dar și de a le oferi posibilitatea să interacționeze și să se cunoască mai bine.

După hackathon, (care va dura 48 de ore), juriile locale vor desemna maxim două proiecte ce vor fi trimise mai departe spre evaluare juriului internațional. Învingătorii ( câștigători ai cinci proiecte și ai premiului People's Choice Award) vor fi invitați la o lansare NASA.

Space Apps Project Accelerator oferă site-urilor organizatoare oportunitatea de a sprijini echipele de proiect post competiție.

Veniți alături de noi pentru a face schimb de idei și oferiți soluții care pot schimba lumea!

Nu lăsați numele să vă păcălească, nu este vorba doar despre aplicații! În abordarea provocărilor vă puteți folosi de robotică, hardware, de vizualizarea datelor, de design și de multe alte specializări. Arătați-ne abilitățile de rezolvare a problemelor și vă puteți număra printre câștigătorii Space Apps Challenge.

Mai multe informații despre competiție, organizatori și câștigători ai edițiilor anterioare:

http://2016.spaceappschallenge.org/

http://open.nasa.gov/open-data/

http://speakerdeck.com/nasa/international-space-apps-challenge-2015-mission-report-infographic

http://startuptransilvania.ro/

http://techacademy.ro/index.html

http://clujhub.ro/

http://skywatch.co/index

http://open.nasa.gov/innovation-space/nyspacetag/

http://open.nasa.gov/innovation-space/cosmix/

Urmăriți-ne și pe Facebook: Startup Transilvania, Tech Academy Cluj, Cluj Hub și pe Twitter.

Conferință TSM

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects