ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 41
Abonament PDF

Imaginație + implicare + piese LEGO= ajutor reciproc

Ana-Maria Vuscan
PR & Customer Care Specialist @ Azimut Happy Employees



DIVERSE

Ce poţi face din piese LEGO? a fost provocarea pe care am lansat-o acum câteva săptămani. Eram curioşi să aflăm ce se poate realiza din piese LEGO, iar imaginaţia şi implicarea voastră ne-au surprins foarte plăcut, motiv pentru care vă mulţumim! Astfel, ni s-a confirmat încă o dată ideea că şi adulţilor le place să se joace şi că, la rândul lor, pot fi foarte creativi. În sprijinul afirmaţiei noastre stă ca dovadă albumul cu creaţiile voastre, pe care le puteţi accesa pe pagina noastră de socializare, unde veţi vedea şi construcţiile câştigătoare ale acestei provocări (Facebook/azimut.teambuilding). Este de menţionat faptul că în mare parte toate creaţiile au fost realizate într-un timp scurt, participanţii neştiind că o să le cerem să facă acest lucru. Astfel, ne întrebăm care ar fi rezultatele dacă am desfăşura această activitate într-o formă organizată, având mai mult timp la dispoziţie şi cel mai important, având un scop pentru care facem asta!

Se ia o doză de imaginaţie...

Vă puteţi oare imagina ce am urmărit prin lansarea acestei provocări? În primul rând, aşa cum am menţionat, am fost foarte curioşi să aflăm cât de inventivi pot fi adulţii. În al doilea rând, am dorit să vă implicăm într-o activitate relaxantă care poate contribui la îmbunătăţirea creativităţii. Nu în ultimul rând, scopul campaniei a fost acela de a vedea dacă într-adevăr astfel de activităţi care stârnesc imaginaţia şi creativitatatea pot aduce rezultate uimitoare de pe urma cărora pot beneficia şi alte persoane decât cele implicate. Văzând mii de participanţi de-a lungul anilor în programele nostre de training şi team building, care mereu ne surprind prin soluţiile inovative pe care le găsesc la activităţile noastre, am început să ne întrebăm dacă am putea duce acest lucru la un alt nivel, nivel prin care să creăm ceva care să aibă un impact mai mare şi mai de durată. Aşa am reuşit să gândim un nou program care, bazându-se pe imaginaţia voastră, aduce rezultate cu impact în comunitate. Acum, avem nevoie de ajutorul vostru să îl şi implementăm.

Se adaugă un praf de implicare...

Programul la care ne referim se numeşte "Toy World" şi s-a născut din dorinţa de a ajuta. Pentru că de multă vreme ne gândeam să creăm un program cu impact social, cu resursele pe care le avem, ne-a venit ideea să dezvoltăm programe de team building în care să implicăm atât echipele cât şi comunitatea. Aşadar, provocăm echipele la o zi de teambuilding la birou, în care îşi vor testa, printre altele, inventivitatea şi unde, va trebui ca în finalul programului de teambuilding, să realizeze împreună construcţii din piese de LEGO. Toate piesele utilizate de echipe în această contrucţie vor fi donate copiilor din centrele familiale şi de plasament din Cluj-Napoca. Am realizat o listă cu astfel de centre care au fost mai mult decât fericite să audă de iniţiativa noastră, iar companiile care se vor implica în acest program pot să aducă şi noi sugestii.

Se amestecă totul cu multe piese LEGO ...

De ce piese LEGO? Am ales să utilizăm în acest program piesele de Lego deoarece oferă numeroase beneficii atât adulţilor, cât şi copiilor. Apoi, trebuie să recunoaştem că este o activitate foarte plăcută şi provocatoare. Poate că nu mereu am fost conştienti de aportul benefic pe care nişte piese de plastic le pot avea asupra noastră, aşa că le amintim pe scurt în cele ce urmează.

Beneficiile utilizării pieselor de Lego la:  

Şi în final, rezultă că ne putem ajuta reciproc!

Luând toate acestea în considerare, ne-am dat seama că atât organizaţiile, participanţii din programele noastre de team building cât mai ales copiii ar avea numai de câştigat în urma acestei acţiuni. Astfel, s-a născut primul program de team bulding Azimut Happy Employees ce include astfel de activităţi: Toy World. Programul se poate desfăşura oricând în timpul anului, însă pentru că se aproprie luna decembrie care este una specială pentru copii, ne-am gândit că ar fi un moment oportun în care şi noi să contribuim cu cât mai multe zâmbete de fericire. Acest program nu este gândit ca un produs pe care îl vindem pentru a obţine profit, ci ca un program căruia îi măsurăm succesul prin numărul de copii care au ajuns să beneficieze de construcţii LEGO, ce le vor anima curiozitatea şi creativitatea.

Vă mulţumim pentru ajutor şi implicare! Ne-aţi ajutat să promovăm un proiect care nouă ne este foarte drag şi care sperăm să reuşească să aducă un zâmbet şi un cadou cât mai multor copii din Cluj-Napoca. Vă mulţumim şi rămâne să vă ţinem la curent cu rezultatele proiectului! Dacă vreţi să aflaţi mai multe detalii despre program sau credeţi că firma în care lucraţi ar fi interesată să se alăture acestei campanii, dați-ne de ştire!

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects