ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 150
Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 41
Abonament PDF

How to Web Conference 2015: produse inovatoare și oportunități de networking cu reprezentanți relevanți din industrie

Irina Scarlat
CMO How to Web & TechHub Bucharest



DIVERSE

București, 13 noiembrie 2015 - Axosuits, exoscheletul medical pentru persoanele cu dizabilități;Codie, robotul interactiv care ajută copiii să descopere lumea tehnologiei; Scooterson, primul scuter electric inteligent; Bitdefender Box, dispozitivul care protejează toate aparatele conectate la Internet sau Vector Watch, ceasul inteligent cu o autonomie de 30 de zile. Acestea sunt câteva dintre produsele tech inovatoare care vor fi expuse anul acesta la How to Web Conference 2015, eveniment care va aduce împreună peste 1000 de profesioniști în domeniul tehnologiei din regiune. Biletele de tip Early Bird sunt disponibile până marți, 17 noiembrie, pe site-ul conferinței.

How to Web Conference 2015 este cel mai important eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est fiind organizat în colaborare cu Telekom Romania, IXIA, Bitdefender și CyberGhost. Cei peste 1000 de profesioniști în domeniul tehnologiei care vor participa la eveniment vor cunoaște actori importanți din industrie, vor vedea și testa produse inovatoare din domeniul Internet of Things și vor descoperi unele dintre cele mai promițătoare startup-uri din regiune. Toate acestea se adaugă la prezentările susținute de profesioniști cunoscuți, care vor avea loc pe cele două scene ale conferinței.

Zona de expo pentru produse inovatoare și demonstrații pe scenă

Participanții How to Web Conference vor avea ocazia să vadă și să testeze produse inovatoare din domeniul Internet of Things vizitând zona de gadget expo. În plus, pe scena principală a conferinței va avea loc o demonstrație a modului în care funcționează o parte dintre aceste produse. Printre acestea se numără:

Axosuits, exoschelet medical pentru persoanele cu dizabilități, ușor de folosit, care ajută persoanele cu deficiențe locomotorii să își câștige mobilitatea.

Scooterson, primul scuter inteligent din lume care utilizează o combinație unică de cloud, tehnologie smartphone și analiză de date pentru a îmbunătăți experiența șoferului, maximizând în același timp siguranța acestuia și eficientizând consumul energetic.

Bitdefender Box, dispozitiv care protejează de malware toate aparatele conectate la Internet, de la televizoare smart până la frigidere, termostate sau console de gaming.

Vector Watch, ceasul inteligent cu o autonomie de 30 de zile, singurul produs din gama sa compatibil cu sistemele de operare iOS, Android și Windows Phone.

Codie, robotul de jucărie interactiv care ajută copiii să descopere lumea tehnologiei și îi învață gândirea logică și tehnicile de rezolvare a problemelor, cunoștințe utile mai târziu pentru programare.

Hirrus mini-UAV, drona de supraveghere care furnizează date relevante în mod rapid, ajutând oamenii să își crească productivitatea, să diminueze costurile sau să își îmbunătățească semnificativ calitatea vieții.

Gravity Lifter, dispozitiv multipremiat la nivel internațional care folosește câmpul electromagnetic pentru a produce un efect de levitație oricărui produs / obiect cu o greutate maximă de până la 3kg.

DreamOC, o piramidă de sticlă care emite animații holografice folosind un fascicul de lumină și un ecran de proiecție 3D.

Lighty, primul proiector mobil inteligent care are capacități robotice: mișcare panoramică, conectivitate wireless și control al vocii.

TinTag, dispozitiv reîncărcabil de tracking care ajută utilizatorii să își găsească obiectele sau animalele de companie mai ușor.

Symmer3D, platformă Delta multifuncțională pentru imprimare 3D, PCB miling și inscripționare cu laser.

Oportunități de networking cu actori importanți din industrie

How to Web Meet, aplicația mobilă a conferinței dezvoltată de echipa mReady, va ajuta participanții să intre în legătură unii cu alții, să discute în mod direct și să stabilească întâlniri. În plus, How to Web Meet va oferi utilizatorilor recomandări în funcție de interese și va facilita astfel interacțiunile sociale, îmbunătățind astfel experiența de networking a acestora. Aplicația este disponibilă acum în AppStore și pe Google Play, iar participanții la conferință vor primi individual datele de acces.

În plus, pe toată durata evenimentului două networking lounges vor găzdui mese rotunde, sesiuni de Q&A și "Ask the expert" în cadrul cărora participanții vor avea ocazia să discute cu invitații conferinței. 

Studii de caz, discursuri aplicate și bune practici

Toate acestea se adaugă la conținutul de foarte bună calitate: pe cele două scene ale conferinței vor urca antreprenori care au dezvoltat produse de succes la nivel global și profesioniști cu experiență în marketing, product sau development. Aceștia vor aborda teme precum crearea și lansarea de produse cu potențial, organizarea echipelor de produs și metrici, growth hacking, dezvoltarea unei campanii de marketing digital, cum să crești prin conținut sau cum să dezvolți o comunitate în jurul produsului tău. Agenda completă a evenimentului este disponibilă online pe site-ul conferinței.

How to Web by Night

Oportunitățile de socializare continuă și după încheierea programului oficial al conferinței,  când participanții vor fi invitați să interacționeze într-un cadru informal la evenimentele sociale organizate special pentru ei. Astfel joi, 26 noiembrie, discuțiile vor continua la networking cocktail, în timp ce vineri, 27 noiembrie, membrii comunității profesioniștilor în tehnologie sunt invitați la How to Web Rocks, petrecerea care încheie How to Web Conference 2015. 

Evenimentul How to Web Conference 2015   organizat în colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA și CyberGhost, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla, EIT Digital și Okapi Studio, va avea loc pe 26 și 27 noiembrie la Grand Cinema & More (Băneasa Shopping City). Biletele de tip Early Bird sunt disponibile pe site-ul conferinței până marți, 17 noiembrie.

Despre How To Web

How to Web este cel mai însemnat eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Conferința se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor, dezvoltatorilor de produse tech, agențiilor și companiilor de outsourcing interesate de inovație, investitorilor și tuturor celor interesați de tehnologie și inovație. Mai multe detalii despre eveniment și lista vorbitorilor confirmaţi pentru ediţia de anul acesta sunt disponibile online pe site-ul conferinţei.

Pentru mai multe informații despre How to Web: 

Irina Nicoleta Scarlat
CMO & Conference Manager
Email: irina.scarlat@howtoweb.co
Telefon: +40 720 034 031

www.howtoweb.co 

Twitter: @how_to_web  

Facebook: http://www.facebook.com/howtoweb 

NUMĂRUL 149 - Development with AI

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects