TSM - NGO connect - împreună pentru o lume mai bună!

Echipa NGO Connect - Echipa NGO Connect

NGO CONNECT are în spate o minunată poveste ce a început în seara zilei de 24 mai. 7 tineri antreprenori care nu se cunoşteau între ei, au venit din trei oraşe diferite (Cluj-Napoca, Iași, București) către Tîrgu Mureş. Au călătorit sute de km pentru că ideea de Startup Weekend părea să fie o experienţă grozavă. La sfârşit s-a dovedit a fi una dintre cele mai frumoase experienţe pentru ei, una care nu va fi uitată niciodată, una care poate să le aducă bucurie lor, dar cel mai important altora.

Marius Chincișan, cel care a avut ideea iniţială, şi căruia echipa ar dori să îi mulţumească pentru că i-a adus împreună, a luat emoţionat microfonul în mână şi a spus că vrea sa construiască o platformă pentru ONG-uri, unde oricine interesat poate să găsească diverse proiecte sociale şi poate să se implice activ într-o anumită cauză. Acesta a fost începutul NGO CONNECT , iar cuvântul magic care i-a reunit pe cei 7 a fost ONG.

În acea noapte a început maratonul de 54 de ore…cu toţii entuziasmaţi. S-au strâns o mulţime de idei care reflectau viziunea fiecăruia asupra proiectului. După nenumărate ore de brainstorming rezultatul începea să prindă contur: o platformă web care să adune la un loc cele 4 entități: ONG-uri, voluntari, donatori, și companii. În momentul de față muncim la dezvoltarea acestei platforme pentru că noi credem cu tărie că vom putea schimba lumea în bine şi cel mai important, că putem aduce bucurie în vieţile altor oameni.

Focusul nostru principal este să aducem în acelaşi loc ONG-uri şi oameni care cred în aceleași cauze nobile. Se ştie că e în natura umană să existe îndoială vizavi de orice. Noi înţelegem că oamenii au reţineri în a-şi pune încrederea în ceva sau cineva, cu atât mai mult legat de banii proprii şi de destinaţia acestora. Aici intervine NGO CONNECT. Se vrea eliminarea acestor îndoieli printransparentizarea colectării și cheltuirii fondurilor. Totodată prin intermediul platformei încercăm să ducem implicarea părților la un alt nivel. De exemplu, dacă un proiect vizează ajutarea unei fetiţe cu o situaţie materială precară,în momenul îndeplinirii scopului cauzei sociale, donatorul va primi un video de mulţumire direct de la fetiţa în cauză, eventual şi câteva poze, dar şi date de contact ale cazului.

Vrem să CONECTĂM toţi factorii cheie din sfera cazurilor sociale şi anume: ONG-uri, voluntari, donatori şi mai ales corporaţii. De ce corporații? Pentru ca ele au politici și bugete de CSR (Corporate social responsibility).Responsabilitatea socială corporatistăreprezintă o parte integrantă din cadrul oricărei mari companii, prin intermediul căreia se implică activ în rezolvarea problemelor societății în care își desfășoară activitatea.

Echipa care se ocupă ca aceste lucruri să fie posibile e formată din tineri cu experiență în diverse domenii: economic, IT, ONG, blogging, etc.. Echipa aceasta a fost pe bună dreptate declarată ca fiind cea mai unită din competiţie. Nu au fost momente în care să se fi separat, sau să îşi fi dorit să renunţe şi mereu au acţionat fairplay. Pe întreg weekendul, nu s-a folosit pronumele "eu". Toată lumea a avut un singur focus şi anume ca proiectul să fie un succes. Şi a fost. Am luat locul 3, dar noi ne-am simţit la fel de câştigători ca şi cei de pe locul 1. Şi încă ceva…echipa a avut cu adevărat chimie, se vede şi în poza articolului, care îi are pe ei în prim plan. Au început ca străini şi s-au despărţit la sfârşitul weekendului ca nişte prieteni.

Concluzia este simplă: scopul platformei este să ajute cât mai mulţi oameni. Pentru că nu este un mit că atunci când oferi, primeşti înapoi dublu. Această echipă a fost adusă împreună de către un singur scop şi sper ca toţi cei care citesc acest articol se vor implica activ în misiunea noastră, aceea de a face lumea mai bună.