ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN

Luminița Goia Project Manager @ Cognizant Softvision
Liderii eficienți știu să delege

Într-un articol anterior am povestit despre ce înseamnă să fii lider și cum ne pot ajuta soft skill-urile în a deveni un lider. Dar este suficient? Cum diferențiem un manager cu mai multe pălării de un lider eficient? Unul din cele mai importante moduri, pentru un lider, de a descoperi dacă munca pe care o face este eficientă constă în a observa, evalua și îmbunătăți, modul în care face delegarea sarcinilor. Întreabă-te: colegii tăi sunt motivați în munca de zi cu zi? Reușesc să își descopere aptitudini noi? Ești suprasolicitat și îngropat în muncă? Dacă răspunsul este da, înseamnă că nu delegi sau nu delegi eficient și trebuie să lucrezi la acest skill.


Terezia Neagu Product Owner @ Betfair Romania Development
Managementul produselor și arta negocierii

Negocierea este procesul care facilitează o serie de discuții strategice între două părți cu scopul de a ajunge la o înțelegere satisfăcătoare pentru toți factorii decizionali. Negociind, părțile implicate evită neînțelegerile și ajung la un consens. Să nu uităm că atunci când o parte renunță la mai multe lucruri decât cealaltă parte, atunci avem de-a face cu un compromis, nu cu un consens unde ambele părți renunță la anumite lucruri și acceptă rezultatul ca satisfăcător la același nivel de înțelegere.

Reclame


Vasile Boris Programator, team lead, trainer & coach
Ce am învățat făcând tranziția către leadership

După ce accepți un rol de management și rezultatele vizibile nu mai depind direct de tine, e posibil să ai un sentiment de inutilitate și la finalul unei zile să ai impresia că nu ai făcut nimic. Am avut și eu acest sentiment și discutând cu colegii mei am observat că nu sunt singurul. Un instrument de coaching este să te imaginezi în viitor având o conversație cu versiunea mai înțeleaptă a ta. Eu m-am gândit să îl aplic invers: oare ce discuție aș avea dacă m-aș întâlni cu mine cel de la început de drum?


Raluca Bunduchi Senior Lecturer in Innovation @ University of Edinburgh

Cătălina Silvia Crișan Conferențiar @ FSEGA, UBB
@
Reacția companiilor IT la criza Covid-19

În România, sectorul IT a înregistrat o creștere importantă în ultimii ani, devenind un subiect atractiv de dezbateri și analiză. Cunoașterea modului în care firmele digitale fac față noului context marcat de Covid-19 oferă o perspectivă asupra schimbărilor și tendințelor în materie de inovație, cu impact decisiv în evoluția mediului de afaceri, marcat puternic de tehnologizare și digitalizare.


Vasile Selegean Software Quality Engineer @ NTT DATA Romania
Standarde în dezvoltarea software pentru industria automotive

Industria automotive este un domeniu cu reguli și cerințe stricte. Într-adevăr, nu la același nivel cu industria aeronautică sau serviciile de sănătate sau financiare, dar foarte aproape. Vehicule autonome vor circula pe străzi în viitorul nu foarte îndepărtat, iar autovehiculele de azi sunt mai mult roboți sau calculatoare pe roți decât mașinile ’simple’ care ne-au ajutat în ultima sută de ani să ne mișcăm mai repede și mai departe, cu bagaje din ce în ce mai grele. Vom vedea mai jos câteva cerințe pe care furnizorii de software pentru industria automotive trebuie să le îndeplinească și cum echipa de Quality Assurance poate să ajute la îndeplinirea acestui scop.


Ana-Maria Masoud Engineering Sales Director @ Cognizant Softvision
5 mituri despre “Software Delivery”

Mulți manageri de proiect întâmpină dificultăți să livreze proiectele conform calendarului de livrare convenit, încadrându-se în limitele unui buget stabilit și dispunând de resurse, uneori, insuficiente. Prin urmare, managerii își îndrumă echipele spre reducerea la minim a risipei, depunerea de efort susținut și spre o planificare minuțioasă a livrabilelor. Abordarea poate funcționa uneori, dar au fost multe proiecte unde presiunea constantă a generat efecte negative, mult mai mari decât câștigurile.


Emese Markovics Digital Business Integration Senior Analyst @ Accenture
Facilitatorul – piesa de rezistență a ședințelor virtuale

Care sunt factorii care determină productivitatea unei echipe în circumstanțele actuale? Colaborarea virtuală poate fi la fel de eficientă ca aceea în persoană? Facilitarea ședințelor sau a sesiunilor bazate pe cooperare de către un expert ajută echipele să lucreze mai bine împreună, determinând eficientizarea proceselor zilnice. Facilitarea este una dintre cele mai importante abilități de care are nevoie fiecare echipă care funcționează cu cel puțin un membru care lucrează de la distanță. Cererea pentru această abilitate unică este în creștere, deoarece duce la crearea o structură și un mediu care ușurează colaborarea echipelor.


Terezia Neagu Product Owner @ Betfair Romania Development
Product Management – Cum să devii performer de top

Performanța poate fi măsurată prin modul în care reușim să ducem la bun sfârșit sarcinile noastre zilnice care se desfășoară în funcție de obiectivele și de viziunea companiei. Performanța devine subiect de discuție de fiecare dată când vorbim de evaluarea angajaților, adică de cât de bine au executat sau au livrat.


Antal-Árpád Flórián-Udvari Software Development Manager
Rețeta de succes a managerului de proiect în fața restricțiilor culturale

De obicei, cea mai lungă etapă a unui proiect, ce implică cel mai mare număr de oameni este execuția. Cea mai mare provocare este atingerea succesului în această etapă, deoarece, la nivel de gestiune de proiect, totul depinde de competențele managerului, de structura organizației, de monitorizarea progresului și de practicile ce sunt parte a culturii organizaționale (Kendra & Taplin, 2004). În timp ce competențele și monitorizarea progresului sunt dependente doar de persoană, fiind controlabile, structura organizației și cultura organizației sunt ample și mai dificil de gestionat. În acest articol, dorim să oferim soluții pentru a depăși aceste limitări.


Vlad But Managing partner @ AZIMUT Happy Employees & updateED
Implicarea oamenilor în procesul de învățare

Învățarea continuă și dezvoltarea abilităților sunt esențiale pentru succesul echipei. Cum puteți oare să-i faceți pe colegi să facă ei primul pas în direcția dezvoltării? Cum vă puteți încuraja oamenii să își dezvolte abilitățile? Și cum vă puteți asigura că fac tot posibilul să participe la activități de învățare, nu doar să se prezinte pentru că trebuie sau pentru că se organizează un training din partea companiei?

Conferință

VIDEO: NUMĂRULUI 105

Sponsori

  • Accenture
  • Bosch
  • ntt data
  • Betfair
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • Cognizant Softvision
  • BoatyardX
  • Colors in projects

« Articole mai vechi