ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 151
Numărul 150 Numărul 149 Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 103
Abonament PDF

O emblemă renăscută: Aston Martin revine la F1 ™ cu Cognizant ca „Title Partner

Alina Mihuț
Content manager @ Cognizant Softvision



ADVERTORIAL

Cu o anticipare de aproape 12 luni și un efort semnificativ de muncă, depus în culise, Aston Martin a revenit în Formula 1. Noua eră a început oficial. Nu am putea fi mai încântați să dezvăluim, în sfârșit, vestea asupra noii noastre identități, în timp ce ne prezentăm viziunea pentru experiența viitoare. Și ce modalitate mai bună de a începe noua eră decât primirea unui nou "Title Partner", Cognizant (Nasdaq: CTSH), un brand IT multinațional american, cu planuri ambițioase de a-și lărgi acoperirea globală.

Echipa se va alinia la start pentru noul sezon sub numele de Aston Martin Cognizant Formula One ™ Team.

Într-un sport în care tehnologia și inovația ocupă un loc central, Cognizant va juca un rol cheie, nu doar ca sponsor, nici măcar ca furnizor de servicii din culise, ci ca un adevărat partener de transformare digitală, cu un scop real. Parteneriatul pe termen lung aduce energie reală în noua eră a Aston Martin în Formula 1, cu Cognizant care va da forță echipei prin cele mai bune soluții de infrastructură IT și software de pe piață.

Acestea sunt primele noutăți care vin odată cu lansarea site-ului web și cu facelift-ul canalelor de socializare ale echipei, cu informații în premieră despre Aston Martin Cognizant Formula One ™: Instagram, Twitter, Facebook, YouTube, TikTok, și LinkedIn.

În următoarele săptămâni, vă vom oferi mai multe informații din culise, permițând tuturor să împărtășească entuziasmul de a vedea primul Aston Martin care a concurat la un Grand Prix în mai bine de șase decenii.

În martie, vom dezvălui mașina creată, la sediul global al Aston Martin din Gaydon, Warwickshire, inclusiv prezentarea line-up-ului piloților: de patru ori campion mondial, Sebastian Vettel, și multiplu ocupant de podium la Grand Prix-uri, Lance Stroll.

Lawrence Stroll, Președinte al echipei Aston Martin Cognizant Formula One ™:

"Întoarcerea Aston Martin la Formula 1, după mai mult de 60 de ani, este un moment de referință în istoria sportului. Toată lumea știe deja ce semnifică Aston Martin, dar echipa de Formula 1 ne va permite să ducem esența mărcii spre noi orizonturi, construind pe bazele solide puse de echipele anterioare. Sunt extrem de mândru că putem începe acest nou capitol cu ​​sprijinul Cognizant. În ziua de astăzi, pe măsură ce revoluția digitală continuă, nu mă pot gândi la un partener mai potrivit sau mai valoros care să lucreze cu noi, în timp ce ne propunem să facem din Aston Martin una dintre cele mai mari echipe din acest sport."

Brian Humphries, CEO Cognizant:

"Suntem absolut încântați să fim Title Partner al echipei Aston Martin Cognizant Formula One ™. Brandurile noastre globale au multe în comun. Amândouă sunt branduri inovatoare, orientate spre viitor, cărora le place să se miște rapid și să ia inițiativă. Înțelegem atât puterea incredibilă a tehnologiilor avansate de astăzi, cât și cum să le valorificăm pentru a crea experiențe unice pentru clienți. Suntem încântați de promisiunea acestui parteneriat puternic și reciproc benefic."

Otmar Szafnauer, CEO & Team Principal, echipa Aston Martin Cognizant Formula One ™:

"Suntem la doar două luni distanță de începutul sezonului, așa că ne bucurăm mult să sărbătorim noua eră a Aston Martin în Formula 1 cu Cognizant ca Title Partner. Inovația și tehnologia sunt pilonii centrali pentru orice echipă de Formula 1, iar acest parteneriat pe termen lung este mult mai mult decât un exercițiu de branding. Cu o nouă fabrică aflată deja în construcție, expertiza și resursele Cognizant vor oferi valoare adăugată în toate sectoarele operațiunilor noastre IT și vor aduce o contribuție valoroasă performanței noastre".

Jefferson Slack, Managing Director - Comercial și Marketing, echipa Aston Martin Cognizant Formula One ™:

"Pentru noi este un moment cu adevărat special, întrucât salutăm Cognizant ca Title Partner al echipei Aston Martin Formula One ™. Pe măsură ce ducem acest brand iconic pe culmile succesului în racing, este extrem de motivant să avem sprijinul unui nume precum Cognizant, o companie Fortune 200 cu aproape 300.000 de angajați. Este o multinațională care are un impact real pe tot globul, cu o viziune excelentă din partea lui Brian Humphries și a echipei de management. Cognizant va fi parte integrantă a succesului nostru viitor și un adevărat partener care va pune accent pe capacitățile sale ca partener de transformare digitală. La fel ca Aston Martin, este o companie cu obiective ambițioase și va străluci în lumina reflectoarelor globale ale Formulei 1."

Sebastian Vettel, pilot din echipa Aston Martin Cognizant Formula One ™:

"Abia aștept să lucrez cu echipa Aston Martin Cognizant Formula One ™. Sunt multe de descoperit în următoarele luni și sunt motivat să ajut această echipă să aibă și mai mult succes. Imediat va veni prima cursă, care va duce acest nume unde îi este locul, în top. Sunt mândru că fac parte din această călătorie."

Lance Stroll, pilot parte din echipa Aston Martin Cognizant Formula One ™:

"Prezența Aston Martin înapoi în Formula 1 este o veste importantă - mai ales cu un nou partener, Cognizant. Ori de câte ori sunt la fabrică, simt zgomotul și energia. Suntem pregătiți pentru asta. E atât de multă pasiune în echipă și abia aștept să încep sezonul."

După mai bine de 60 de ani departe de Formula 1, Aston Martin se întoarce la curse de Grand Prix în 2021. Cu una dintre cele mai iconice embleme din lume marcate deasupra garajelor și o echipă de peste 450 de bărbați și femei pasionați, acesta este o echipă atât cu un patrimoniu bogat, cât și cu o perspectivă proaspătă - aducând energie nouă sportului, hotărâtă să zdruncine ordinea și să concureze până la capăt.

Cu o familie în creștere, în care persoanele cu idei similare din toate categoriile sociale sunt încurajate să facă parte din călătoria noastră și să li se ofere o platformă pentru a prospera, misiunea noastră este să folosim platforma globală a motorsportului pentru a angaja un nou val de fani - prezentând tehnologie și inovație, reprezentând, în același timp, valorile care rezonează cu lumea în schimbare în care trăim.

Noua eră a echipei Aston Martin Cognizant Formula One ™ începe aici - www.astonmartinf1.com

Cognizant este una dintre cele mai importante companii de servicii profesionale din lume, transformând modelele de afaceri, operaționale și tehnologice ale clienților pentru era digitală. Abordarea noastră consultativă unică, bazată pe industrie îi ajută pe clienți să vizualizeze, să construiască și să conducă afaceri mai inovatoare și mai eficiente. Cu sediul în S.U.A., Cognizant ocupă locul 194 pe Fortune 500 și este în mod constant listat printre cele mai admirate companii din lume.

Compania Cognizant este prezentă și pe piața din România, prin Cognizant Softvision. Achiziția Softvision de către Cognizant, în 2018, a creat una dintre cele mai puternice companii din lume în domeniul dezvoltării digitale și un lider în dezvoltarea produselor software. Cognizant Softvision dezvoltă soluții și produse digitale complete care conectează marile branduri ale lumii cu consumatorii finali. Cognizant Softvision colaborează cu unele dintre cele mai importante branduri din lume, oferind inovație sustenabilă, agilitate și conexiune care inspiră angajament și transformarea businessului. Cognizant Softvision are o echipă de peste 3.000 de profesioniști în domeniul dezvoltării de produse software: product, design și engineering, într-o rețea de studiouri globale din nouă țări de pe cinci continente. În România, Cognizant Softvision este, în prezent, unul dintre cei mai mari angajatori de tehnologie din România, la finalul anului 2020, a ajuns la 2.000 de angajați, în studiouri din București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Baia Mare. Tot la finalul anului 2020, Cognizant Softvision a primit premiul pentru "Cel mai mare angajator din IT în pandemie" la Gala ZF.

NUMĂRUL 150 - Technologiile SAP ABAP

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects