ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
Numărul 148 Numărul 147 Numărul 146 Numărul 145 Numărul 144 Numărul 143 Numărul 142 Numărul 141 Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 51
Abonament PDF

Interviu: viața la Arvato România văzută prin ochii unui angajat

Ovidiu Mățan
Fondator @ Today Software Magazine



ADVERTORIAL

Arvato România, furnizorul de servicii de tip contact-center, și-a întărit anul acesta prezența pe piață, prin deschiderea unui nou centru de suport în Cluj-Napoca. Inițial, reprezentanții companiei au anunțat că plănuiesc să angajeze aproximativ 200 de persoane la Cluj-Napoca până la finalul anului. Însă clujenii i-au primit cu mult interes și astfel, la doar trei luni de la inaugurare, peste 100 de persoane lucrează deja în birourile din Liberty Technology Park Cluj. Datorită acestui succes, plănuiesc să încheie anul cu o echipă mult mai numeroasă, nu doar în Cluj, dar și în celelalte două birouri din Brașov și Sibiu.

Arvato România a pornit la drum cu 29 de angajaţi, dintre care 12 sunt şi acum fideli angajatorului. Szep Jozsef-Arpad este unul dintre angajații cu vechime din birourile din Brașov și lucrează pe postul de trainer pe un proiect din domeniul gaming. De la călătorii în Filipine la a face față noii provocări de a pregăti primii membri ai echipei din Cluj-Napoca, el povestește despre ce presupune viața la Arvato.

Cum ați ajuns la Arvato și care a fost prima experiență cu echipa de aici?

Am fost recomandat de partenera mea de viață, care a început să lucreze la Arvato cu aproximativ un an înaintea mea. Auzisem lucruri bune despre companie, fiind recunoscută în Brașov, iar mulți mi-au spus că e un loc de muncă cum rar întâlnești prin România. Din primul moment, m-au impresionat prin profesionalism și seriozitate.

Care au fost etapele prin care ați trecut în cadrul Arvato?

Am început pe postul de reprezentant serviciu clienți - un job entry-level, din care am învățat foarte mult. Am fost apoi promovat în echipa de "floorwalkers", unde ajutam colegii care aveau întrebări sau nelămuriri în legătură cu task-urile lor. Din 2014 lucrez ca trainer.  Avem un plan de training general, iar pentru fiecare poziţie există traininguri specializate. De exemplu, pentru reprezentanții serviciului clienți avem cerințe diferite de la clienţii noştri, dar oferim şi traininguri de comunicare și de vânzări importante în relația client-companie.

În calitate de trainer, ce ne puteți spune despre felul în care se dezvoltă noul angajat în cadrul companiei?

Într-adevăr, majoritatea posturilor vacante sunt entry-level, adică nu se cere experiență în domeniu. Însă, trainingurile tehnice și cele de soft skills sunt în așa fel structurate încât la finalul lor, angajații devin mid-level sau chiar advanced. Iar, dacă sunt oameni dedicați și le place ceea ce fac, în aproximativ 6 sau 9 luni pot deveni Advanced Tech Advisors. E un mediu de lucru în care cu greu te plictisești.

Ce vă motivează cel mai mult la jobul de la Arvato?

E motivant că pot să îi ajut pe noii colegi să se adapteze repede și ușor la locul de muncă. Mare parte dintre ei nu au experiență în domeniu; trebuie doar să cunoască la un nivel avansat o limbă străină, iar de restul ne ocupăm noi. Angajații intră într-un training și, după ce dobândesc cunoștințele tehnice și acele "soft-skills" necesare în jobul lor, încep activitatea într-unul dintre proiectele Arvato.

Care a fost cea mai "ieșită din tipare" experiență de până acum?

Cu siguranță, experiența din Filipine! Chiar după ce am obținut postul de trainer am plecat în Filipine, unde timp de trei luni am lucrat la deschiderea site-ului din Clark. A fost o experiență specială care mi-a testat abilitățile de trainer, fiindcă am interacționat cu oameni dintr-o altă cultură și cu așteptări diferite.

Care sunt beneficiile angajaților Arvato?

Încă de dinainte de mă angaja am auzit spunându-se că Arvato este o multinațională unde angajații chiar contează, iar după venirea aici am văzut că așa și este. Avem și o serie de beneficii non-salariale:  asigurare medicală privată, abonamente la săli de fitness, masaj la birou, reducere la cantină și Bookster - prima bibliotecă pentru companii din România care selectează cele mai bune cărţi din lume şi le livrează la birou săptămânal. Alte activități de care ne bucurăm periodic sunt serile de filme "Arvato movie nights" și petrecerile tematice.

De ce le-ați recomanda tinerilor să-și depună CV-ul la Arvato?

Pentru că e "awsometacular". E un loc în care nu ai timp să te plictisești: e-mailuri, telefoane, consiliere, găsirea soluțiilor și pauze plăcute cu masaj sau un joc de foosball. Zi de zi interacționezi cu noi clienți, îți îmbunătățești cunoștințele de limbi străine alături de nativi și îți descoperi noi limite prin rezolvarea situațiilor cheie pe care le întâmpini. Mai mult decât atât, e fascinant cât de mult ai șansa să călătorești în cadrul companiei: colegii mei au fost plecați din Estonia și Portugalia și până în Senegal și China. Iar aceasta nu cred că se întâmplă la orice companie!

Cei care își doresc o carieră în cadrul companiei Arvato, într-o echipă tânără și dinamică, pot să aplice la unul dintre posturile disponibile pe site-ul https://createyourcareer.ro sau direct pe pagina de Facebook a companiei. Printre posturile pe care Arvato România le oferă în centrul de la Cluj-Napoca se numără team manager, trainer, customer service representative sau administrator de sisteme IT.

LANSAREA NUMĂRULUI 149

Marți, 26 Octombrie, ora 18:00

sediul Cognizant

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

NUMĂRUL 147 - Automotive

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Cognizant Softvision
  • Colors in projects