ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
NOU
Numărul 141
Numărul 140 Numărul 139 Numărul 138 Numărul 137 Numărul 136 Numărul 135 Numărul 134 Numărul 133 Numărul 132 Numărul 131 Numărul 130 Numărul 129 Numărul 128 Numărul 127 Numărul 126 Numărul 125 Numărul 124 Numărul 123 Numărul 122 Numărul 121 Numărul 120 Numărul 119 Numărul 118 Numărul 117 Numărul 116 Numărul 115 Numărul 114 Numărul 113 Numărul 112 Numărul 111 Numărul 110 Numărul 109 Numărul 108 Numărul 107 Numărul 106 Numărul 105 Numărul 104 Numărul 103 Numărul 102 Numărul 101 Numărul 100 Numărul 99 Numărul 98 Numărul 97 Numărul 96 Numărul 95 Numărul 94 Numărul 93 Numărul 92 Numărul 91 Numărul 90 Numărul 89 Numărul 88 Numărul 87 Numărul 86 Numărul 85 Numărul 84 Numărul 83 Numărul 82 Numărul 81 Numărul 80 Numărul 79 Numărul 78 Numărul 77 Numărul 76 Numărul 75 Numărul 74 Numărul 73 Numărul 72 Numărul 71 Numărul 70 Numărul 69 Numărul 68 Numărul 67 Numărul 66 Numărul 65 Numărul 64 Numărul 63 Numărul 62 Numărul 61 Numărul 60 Numărul 59 Numărul 58 Numărul 57 Numărul 56 Numărul 55 Numărul 54 Numărul 53 Numărul 52 Numărul 51 Numărul 50 Numărul 49 Numărul 48 Numărul 47 Numărul 46 Numărul 45 Numărul 44 Numărul 43 Numărul 42 Numărul 41 Numărul 40 Numărul 39 Numărul 38 Numărul 37 Numărul 36 Numărul 35 Numărul 34 Numărul 33 Numărul 32 Numărul 31 Numărul 30 Numărul 29 Numărul 28 Numărul 27 Numărul 26 Numărul 25 Numărul 24 Numărul 23 Numărul 22 Numărul 21 Numărul 20 Numărul 19 Numărul 18 Numărul 17 Numărul 16 Numărul 15 Numărul 14 Numărul 13 Numărul 12 Numărul 11 Numărul 10 Numărul 9 Numărul 8 Numărul 7 Numărul 6 Numărul 5 Numărul 4 Numărul 3 Numărul 2 Numărul 1
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 48
Abonament PDF

Studiu de caz: testarea automată

Daniela Crișan
Senior Tester
@ISDC



TESTARE

În zilele noastre testarea automată devine o necesitate, deoarece sistemele cresc tot mai mari și mai complexe. Dat fiind faptul că tehnologia se schimbă, testarea trebuie să se adapteze. Prin urmare, începe cu pași mărunți folosind diferite modalități de abordare la scară mică pentru a vedea ce se potrivește mai bine înainte de a începe să mergi mai departe.

Pentru a avea succes cu testarea automată este nevoie atât de ingeniozitate cât și de perseverență.

Ce factori contribuie la succesul testării automate? Ce factori comuni determină nereușita testării automate?

Nu există răspunsuri universale simple la aceste întrebări, dar câteva elemente comune există. Două dintre ele ar fi problemele de management și arhitectura.

Prezentare generală a unui caz real:

Valoarea adăugată / beneficii

->2013(regression - executat numai manual) - 4 releases/an

->2015(regression - executat manual + automat) - 8 releases/an

=> CÂȘTIGUL: numărul de release-uri s-a dublat în 2 ani (testarea automată a avut o contribuție pentru aceasta).

CUM - studiu de caz

Introducere

Etapele dezvoltării:

CI (integrarea continuă)

Testele de Frontend

Testele de Backend

Lecții învățate

  1. Dezvoltarea testelor automate necesită aceeași disciplină ca și dezvoltarea soft-ului.

  2. Experimentarea unei probleme poate să fie cea mai bună modalitate de a găsi o soluție mai bună.

  3. Fără suport din partea programatorilor, testarea automată poate fi mai dificilă.

  4. Pentru o mai bună vizibilitate, demo-urile trebuie să fie parte din milestone-ul proiectului.

Avantaje

  1. Review-urile sunt benefice nu doar din punct de vedere tehnic, dar și din punct de vedere al share-ingului de idei și brainstorming.

  2. Testele automate trebuie să fie accesibile și ușor de citit de către oricine și ar trebui să permită executarea lor în mod manual.

  3. Dacă înveți din greșeli, atunci nu ai eșuat total. Orice eșec sau greșeală devine o sursă de informație care poate fi împărtășită.

  4. Documentează costurile și beneficiile testări automate pentru a putea evidenția investiția făcută în testarea automată.

  5. Doar pentru că testele automate pot fi rulate nu înseamnă că au fost și automatizate bine. Trebuie să știm detaliile despre ce face un test pentru a putea evalua dacă este sau nu un test

LANSAREA NUMĂRULUI 142

Robotics & AI

joi, 25 aprilie, ora 18:00

sediul Accenture

Facebook Meetup StreamEvent YouTube

Conferință

NUMĂRUL 141 - Business Anlysis (BA)

Sponsori

  • Accenture
  • BT Code Crafters
  • Accesa
  • Bosch
  • Betfair
  • MHP
  • BoatyardX
  • .msg systems
  • Yardi
  • P3 group
  • Ing Hubs
  • Colors in projects

INTERVIURI VIDEO

Daniela Crișan a mai scris