ABONAMENTE VIDEO REDACȚIA
RO
EN
×
▼ LISTĂ EDIȚII ▼
Numărul 47
Abonament PDF

arvato România vine la Cluj-Napoca. Ce înseamnă un job într-un contact center?

Sorin Crișan
Site Manager @arvato
ADVERTORIAL

arvato România, furnizorul de servicii de tip contact center deținut de grupul media german Bertelsmann, își continuă extinderea operațiunilor în România. În 27 iunie, compania va inaugura un nou centru de suport în Cluj-Napoca, în cadrul Liberty Technology Park Cluj, unde intenționează să angajeze peste 150 de persoane până la finalul anului.

Matthias Müller, Director Customer Service Estonia & Romania a declarat:

"arvato activează în România de aproape șase ani cu centre în Brașov și Sibiu. Ni s-a părut firesc ca următorul pas să fie deschiderea unui centru de suport la Cluj-Napoca. Căutăm candidați cu o bună cunoaștere a limbilor străine, dornici să se dezvolte într-o echipă tânără și motivate.''

Ce posturi sunt disponibile la birourile arvato din Cluj-Napoca?

  Printre posturile din contact center-ul din Cluj-Napoca se numără cele de team manager, trainer, customer service representative sau administrator de sisteme IT. Postul de Customer Service Representative presupune oferirea de informații și consiliere prin telefon, email și chat pentru clienți din diverse domenii, de la gaming și suport IT la e-commerce. Principalele cerințe pentru potențialii angajați sunt nivelul C1 pentru una dintre următoarele limbi: engleză, finlandeză, daneză, suedeză, olandeză și norvegiană și cunoștințe bune de operare PC, experiența anterioară nefiind un criteriu obligatoriu.

Un alt post disponibil la sediul din Cluj-Napoca este cel de Quality Coordinator. Acesta presupune o experiență de minim trei ani într-un call center sau într-o companie de evaluare a calității. Sunt necesare cunoștințe teoretice și practice de managementul calității (de exemplu Six Sigma, COPC Standard). Candidații trebuie să fie fluenți în vocabularul de business în limba engleză și, preferabil, într-o altă limbă străină.

Pentru a candida pentru postul full-time de administrator de sisteme IT, candidatul ideal trebuie să aibă o bună cunoaștere în instalarea și configurarea sistemelor de operare. De asemenea, sunt necesare cunoștințe de bază de rețelistică și telefonie și un nivel ridicat de cunoaștere a limbii engleze. Certificatul ITILv3 Foundation poate reprezenta un avantaj, dar nu este obligatoriu.

Beneficii și nivel salarial competitiv

Compania va ocupa aproximativ 1.700 mp în cadrul Liberty Technology Park Cluj (birouri, zone de relaxare și conexe). Viitorii angajați vor avea parte de un nivel salarial competitiv și de o paletă largă de beneficii, cum ar fi traininguri, reduceri la abonamente în cadrul sălilor de fitness partenere, asigurare medicală premium, teambuilding-uri, petreceri, concursuri interne etc. De asemenea, angajații pot primi și bonusuri substanțiale, dacă aduc prin recomandare noi angajați în companie.

arvato și-a început activitatea în România în anul 2010, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 20 de milioane de euro. Cei peste 1.000 de angajați din cele două centre din Brașov și Sibiu oferă consultanță în 14 limbi străine. Arvato oferă servicii integrate pentru clienți business din întreaga lume, în regim de outsourcing: marketing digital, servicii financiare, gestionarea relațiilor cu clienții, servicii IT și altele. La nivel internațional, arvato are peste 70.000 de angajați în 40 de țări.  

Persoanele care își doresc o carieră în cadrul companiei arvato, într-o echipă tânără și dinamică, pot să aplice la unul dintre posturile disponibile pe site-ul https://createyourcareer.ro sau direct pe pagina de Facebook a companiei.

LANSAREA NUMĂRULUI 87

Prezentări articole și
Panel: Project management

Marți, 24 Septembrie, ora 18:00
Impact Hub, București

Înregistrează-te

Facebook Meetup

Conferință

Sponsori

  • ntt data
  • 3PillarGlobal
  • Betfair
  • Telenav
  • Accenture
  • Siemens
  • Bosch
  • FlowTraders
  • MHP
  • Connatix
  • UIPatj
  • MetroSystems
  • Globant
  • Colors in projects